ניהול משברים – כיצד מנהלים משבר בתקשורת?
יחסי ציבור לניהול משברים: שמם הטוב של הארגון או המותג הם נכסיו היחידים בעבודה מול תקשורת ההמונים. לעיתים, מתפרצים אירועים לא מתוכננים, אמירות שגורמות להדים, תקלות לא צפויות ועוד, העלולים לאיים על תפישת הלקוחות את המותג או הארגון ובכך להשפיע לרעה על מיקומו בשוק העסקי ובתודעה. אם אתה/אתם נמצאים כרגע בתחילתו של משבר תקשורתי/במהלכו או בעיצומו – לא הכל אבוד. אתם חייבים יועץ תקשורת אמיתי שיעזור לכם לנהל את המשב. פנו אלינו עכשיו לעזרה ראשונה בניהול המשבר התקשורתי שלכם. הנייד שלנו 052-2508109 רונן הלל לעזרתכם!
על מנת להימנע ממשבר ממושך, פתלתל ובעל תוצאות הרסניות יש לנהל אותו בחוכמה ובקור רוח תוך שמירה על העקרונות התקשורתיים הנכונים. לצורך כך, זקוק הארגון למשרד יחסי ציבור זהיר ואחראי בעל ניסיון רב בניהול משברים תקשורתיים.
ליחסי ציבור יש תפקיד מכריע בניהול משבר תקשורתי וביכולת למזער נזקים. הטיפול במשבר תקשורתי דורש פעילות אינטנסיבית, מהירה ואמינה, וזאת כדי להשתלט על המשבר בזמן הקצר ביותר ולסיימו באופן מיידי.
משרד רונן הלל יחסי ציבור מפעיל חדר מצב לניהול משברים ומתרגל סימולציות לטיפול במשברים. המשרד מעניק ליווי וטיפול צמוד במהלך משבר, וכן כלים להתמודדות עם תסריטים אפשריים העלולים לפגוע בלקוח. קיימים תרחישים שונים לטיפול וניהול משברים תקשורתיים: החל מטיפול במוצר פגום, שירות לקוי, פיטורי עובדים, בעיות פיננסיות, ועד למשברים הנובעים מבעיה תדמיתית של חברה/ארגון ומנהליה.
תרחישים אלה ואחרים עלולים לגרום לנזקים חמורים ולפגוע באמון הציבור, הצרכנים, הלקוחות, העובדים, הספקים, נותני השירות, מתחרים ועוד. רונן הלל הנו בעל ניסיון של 19 שנים ביחסי ציבור ובעל ניסיון רב בניהול משברים לחברות גדולות כקטנות.
יחסי ציבור במשרד רונן הלל תקשורת הנם הדרך הבטוחה ביותר עבור הארגון והמותג גם ברגעי משבר ולכן עובדי המשרד זמינים לרשות לקוחות המשרד 24/7 בשבוע בכל זמן שנדרש.