ניהול מוניטין – תוצאות אפקטיביות
יש הרבה דעות לכאן ולכאן בכל הקשור לניהול מוניטין באינטרנט – כאלה הסבורים שניהול מוניטין באינטרנט זה רק ניטור, מעקב אחרי התרעות גוגל ומעקב אחרי פרסום של שמכם ברשתות החברתיות. אחרים סבורים שניהול מוניטין באינטרנט זה בעצם טיפוח יחסי ציבור ולרבים אין שמץ מושג כיצד המוניטין העסקי או ניהול המוניטין האישי שלכם יכול להשפיע על התדמית והמכירות.
משרד רונן הלל – מומחה בתקשורת ויחסי ציבור ומוביל בניהול מוניטין באינטרנט משלב בין כל עולמות התוכן של תקשורת, ייעוץ תקשורתי, אסטרטגיה, מיתוג אישי, ניהול משברים וניהול מוניטין בשיטות טיפול ייחודיות לטיפול מהיר ואפקטיבי בבעיות המוניטין של בכירים, מנהלים, יוצאי משטרה וצבא, אנשי עסקים, בעלי מקצועות חופשיים ורבים נוספים המבקשים לפתוח דף חדש ונקי.
אפשר לשפוך כאן הרבה מאד מילים חלקלקות על מה זה ניהול מוניטין ואיך מעבירים את הקטע השלילי לעמוד פנימי בגוגל… אבל את זה נשאיר כי זה לא הדבר שהכי מעניין אתכם.
מה ש-את, אתה ואתם זקוקים לו יותר מכל זה לאתר פתרון ברור וסופי לבעיה שלכם – למחוק את הכתבות השליליות, תחקיר שהעלו נגדכם, פסקי דין, תגובות לא מחמיאות, תמונות ומידע הרסני שמפריע לכם בהתנהלות היומית וללא ספק מזיקה ותזיק גם בהמשך אם לא תטפלו בה.
משרד רונן הלל – מוניטין נט – הזרוע המקצועית המספקת אחריות מלאה לעבודתה. ביטחון בניתוח המקצועי שהיא מספקת והערכה מדויקת ככל שניתן לקבלת התוצאה הסופית.
לנו אין זמן ללכת סחור, סחור . אין לנו עניין למשוך את הלקוחות שלנו בהבטחות, אין לנו זמן לניסויים!
יש לנו את כל הכלים, הידע, הניסיון והראש המיוחד שרק הוא מסוגל ספק תוצאה מוחלטת בניקוי הכתבות השליליות! אנחנו מתחייבים לתוצאות ולא לדיבורים!
מילים עלולות להזיק
אתם בטח מכירים את הפתגם חיים ומוות ביד הלשון ובאותו משקל באינטרנט ובגוגל – חיים ומוות בכוחה של המילה הכתובה והמקלדת.
המקלדת הזו עלולה להיות אקדח, היא עלולה להיות גזר דין ועלולה לחרוץ את גורלכם – גם אם שמכם יצא נקי בבית המשפט או שבכלל לא הגעתם לכדי כתב תביעה/כתבה הגנה או התדיינות במשטרה או בפרקליטות!
לניהול מוניטין נכון תועלת עצומה בטיפוח הקריירה, העסק או המותג שלכם. חברות גדולות נהנות מהמוניטין ומשקיעות מיליונים רבים בהעצמת המותג שבנו. אנו מתייחסים לשם של האדם כמותג ובמקרים שהלקוחות שלנו –חברות ועסקים –הם המותגים!
השינוי שעבר האינטרנט
רק לפני כמה שנים זירת האינטרנט היתה שונה לחלוטין. המטרות שלה היו שונות, תחומי החיפוש והשירותים היו שונים –אבל היום האינטרנט הוא כלי – כלי עבודה, כלי פרסום, כלי שיווק וכלי לניהול מוניטין! האינטרנט הפך למדיום לאינטראקציה, ליצירת תוכן, לקבלת מידע ותוכן ולחבר איתו אפשר לבלות שעות רבות. היום אפשר לקנות, למכור, לעורר דעת קהל, לרגש, לעודד, להשקיע וגם להרוס בקלי קלות באינטרנט. ומי שלא באינטרנט, ברשתות החברתיות או בגוגל – חי בעולם אחר ושונה.
היתרון הגדול של האינטרנט ומנוע החיפוש גוגל הוא שניהול נכון של מוניטין אישי או עסקי מקבלים משמעויות נרחבות באינטרנט. דיי באמירה אחת לא חכמה המצוטטת באינטרנט מפיו של ידוען, איש ציבור, בכיר או נושא משרה, כדי לחולל סערה, להוציא אנשים לרחובות ולשנות סדרי עולם – ואין כאן הגזמה!
לכן, שימוש חכם בגוגל ובאינטרנט יכול להזניק את העסק שלך –ללא קשר לגודלו, מחזור המכירות או כמות המועסקים. הודות לשיטות הקידום, שיווק, פרסום ואפיקי יחסי הציבור שגוגל מאפשר ניתן להביא את העסק שלך או המסרים שלך לידיעת כולם – כך שכולם ידברו עלייך, יצייצו בטוויטר, ישתפו בפייסבוק או ישאירו תגובה. בדרך זו ניתן להגיע לקוחות פוטנציאליים, קהל בוחרים מקבלי ההחלטות ולייצר דעת קהל.
אל תהיה שקוף – דאג לנהל מוניטין באינטרנט
אריה דרעי דיבר על "השקופים", על כל אלה שלא רואים או מרגישים אותם… וכוונתו ברורה. אנחנו מדברים על כך שמומלץ לא להיות "שקוף" בגוגל אם יש לך כוונות עסקיות, ציבוריות או רצונות להתפרסם. הפרופיל האישי שלך בגוגל, התכנים שלך, הכתבות עלייך, האזכורים בהם שמך מופיע ברשתות החברתיות ובמנוע החיפוש – הם אלה הקובעים את המוניטין שלך!
אם אתה לא רוצה להיות "שקוף", אם אתה לא רוצה שאחרים ינהלו את המוניטין שלך, אם אתה לא מרוצה מתמונת המצב הנוכחית של המוניטין שלך – כל אלה מובילים אותך ליצור עמנו קשר ולעצב את התמונה!
אם אתם בעלים של עסק, חברה או מותג – גם כאן אל תישאר שקוף! אל תיתן לאחרים להשפיע על התדמית שלך ברשת –אם התוצאות לא מוצאות חן בעניין מסיבה זו או אחרת או גורמות לקיפוח ולניצול. זה ממש לא משנה אם הדיווחים עלייך שקריים, דברי כזב או השמצות פרועות – ברגע זה ברשת – הקוראים מתייחסים ובוחרים צד. לכן חשוב מאש שלא תהיה בצד המפסיד!!!
חשוב לנהל את המותג באינטרנט, להתייחס לביקורות, לייצר שיח, לעקוב אחרי המתחרים ופועלם, ולהיעזר במומחה לניהול מוניטין כדי שיגבש תוכנית פעולה ממוקדת למטרות.
מוניטין שלילי
יש הרבה חברות ש"זכו" בצדק או לא בצדק במוניטין שלילי –בעקבות ההנהלות שלהם או הזנחת הזירה החשובה כל כך. יש הרבה מאד סיפורים על אנשים שבמשפט אחד שאמרו – אפילו בפורום ציבורי – יצרו להם תדמית שלילית של גזענים, בורים, חסרי חוט שדרה או קיצוניים.
חברות עסקיות שלא הגיבו נכון לביקורת – עוררו גל של שנאה, חרם ותגובות אגרסיביות של לקוחותיהם.
חברות שלא ידעו לתת שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר – קיבלו תגובות שליליות וביקורות הרסניות. כל אלה מונעים מהלקוח הבא להתעניין או לרכוש את המוצר/שירות שהם ממצעים. מה עושים – מנהלים מוניטין!
אנחנו יכולים לכתוב כאן עשרות רבות של טיפים –מה כן, מה לא, מה עדיף, מה מומלץ… אבל אם אתם אנשי עסקים או מעורבים רגשית – ההמלצה שלנו היא לתת למקצוענים לטפל בבעיות המוניטין שלכם ולהשאיר לכם את הטיפול בכל השאר.