אמנת השירות של רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
אנו במשרד יחסי ציבור רונן הלל ותקשורת ויחסי ציבור מעניקים שירותים מגוונים שחלקם ייחודיים בתחומי השיווק, התקשורת והטכנולוגיה ופועלים במגוון תחומי התמחות ביחסי ציבור ותקשורת.
חשוב לנו להבהיר כי שירות זה לא מוצר, שירות זה לא בגד ים שבר רפאלי לובשת, נעליים שמייקל ג'ורדן, מכונית נוצצת, מוצר חשמלי או שעון יוקרתי אבל שירות הוא הלב של כל עסק ואנו מציעים יחסי ציבור עם תוצאות חיוביות ושירות אישי ומקצועי!
לכן חשוב לנו להסביר שאנו "נזיע עבורך" ונעניק שירות מצוין של יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ומדובר בשירות מקצועי, איכותי ומוכר! שירות המבוסס על תודעת שירות גבוהה שעונה על הדרישות של הלקוחות שלנו ועונה על הצרכים במהירות וביעילות.
אנו במשרד יח"צ רונן הלל רעבים להצלחות ומתמחים במתן פתרונות יצירתיים שתחילתם בהבנה עמוקה של צרכי הלקוחות שלנו ובפיתוח העסקים שלהם לצד קידום המטרות בתקשורת. אנו מציעים מערכת יחסים בין העסק שלך והמותג שלך לבין התקשורת וכמובן יחסים המבוססים על כבוד, הקשבה, אמינות והשקעה.
זו הסיבה שבכל שעה ובכל מצב תמיד נהיה קשובים וזמינים עבורך כחלק מההתחייבות שלנו להעניק שירות יצירתי יוצא מהכלל!
נעים להכיר, רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
שמי רונן הלל, נולדתי בשנת 1971 וב-20 האחרונות עסקתי ביחסי ציבור, דוברות, עיתונאות ויעוץ תקשורתי.
התחלתי מאפס, לא גדלתי עם כפית זהב בפה, וכל מהלך שהובלתי התבסס על ניסיון חיים, לימוד יום יומי וחשיבה אחרת. העולם שממנו אני מגיע העניק לי את ההבנה העמוקה למה עליי להיות שחקן נשמה אמיתי וכיצד לזהות את המיקוד של כל עסק ואת ערוצי השיווק שלו ולייצר פתרונות שיוסברו בגבוה העיניים. זו הסיבה שהצלחתי להוביל חברות ועסקים רבים להצלחה ברמה השיווקית והתקשורתית ולקדם מוצרים ומותגים אהובים כחלק מהיכולת לראות את התמונה הכוללת. זו גם כנראה הסיבה לכך שמשרדי זכה בפרסים על הצטיינות ביחסי ציבור ודוברות.
יחסי ציבור עם חיוך, יחסי ציבור עם אהבה
כשתקציבאי חדש או תקציבאית חדשה מצטרפת למשרדי, אני נוהג להסביר על המשרד וכבר במשפט הראשון מציין כי אנו מאמינים בפתרונות יצירתיים ביחסי ציבור ובחשיבה קריאטיבית, אבל העיקרון הראשון שמוביל אותנו הוא לבצע את הדברים בחיוך ובאהבה. חשוב לי שהצוות שלי ייהנה מהעבודה היום יומית לפחות כמוני ויעשה את הדברים באהבה. נכון, עבודה זה לא קייטנה, אבל עבודה מתחילה בנתינה ובחיוך ובאמונה בדרך, כמו למשל היענות ותשומת לב אישית.
משרד יחסי ציבור רונן הלל פועל בכל רחבי הארץ
בשוק התחרותי של ימנו חשוב לשים את המותג שלך ואת המוצרים שלך בחזית התקשורתית. לצערי, עסקים רבים מהפריפריה נשארים בפריפריה ומפסידים את ההזדמנות להגדיל מכירות ולעשות יחסי ציבור אפקטיביים.
משרדי מטפל בחברות ועסקים, מפעלים ואטרקציות מכל רחבי הארץ. אנו נשמח להציע לך שירותים של יעוץ תקשורתי ויחסי ציבור גם אם מדובר בחברה חקלאית בצפון הארץ, בדרום הארץ או במזרח.
אנו מאמינים כי כל עסק ראוי ליחסי ציבור ולמינוף ונשמח להגיע גם אלייך. חשוב לנו מאד במרוץ החיים להתניע את העסק שלך למסלול ההצלחה, לקחת יוזמה ולהתקדם. אין לנו ספק כי התשובות נמצאות אצלך, אנו נעזור לך להתקדם למטרה ולהעניק לך השראה.
מדיניות התמחור שלנו
במשרדינו מעניקים ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור המבוססים על ניסיון של שנים ומתמחים בהשגת תוצאות אפקטיביות במהירות וביעילות. המהלכים שאנו מובילים והשירות שלנו שווים הרבה מאד כסף ועשויים להוביל את העסק שלך להצלחה ולביסוס המותג שלך. לכן חשוב לנו להסביר שאנו ספקי שירות מעולים ופרטנרים מצוינים ונאמנים ולכן אנו לא זולים.
יחד עם זאת אנחנו בדיוק בעמדה שבה נשמח לצרף לקוחות חדשים לנבחרת שלנו, כאלה שיעמדו באתיקה שלנו ויעניקו לנו השראה להעביר את המסרים שלהם בתקשורת אל קהלי היעד בדרך לבנייה של מותג משגשג ומצליח וחברה מרוויחה.
אם הגעת עד לכאן ברצוני להודות לך באופן אישי ואני מקווה שהצלחתי להסביר על יחסי ציבור, על אמנת השירות של משרדי ולרגש אותך מספיק כדי לתת לך את הביטחון והרצון לתאם עימי פגישה.
השירות כמפתח להצלחה
משרדינו מעסיק נבחרת של יועצי שירות ותקשורת, תקציבאים ואנשי מנהלה ולוגיסטיקה, כאשר כולם מחויבים לשירות כמפתח להצלחה ולתקשורת טובה.
אנו מתחייבים על:
שירות אישי ומקצועי שמובטח כל יום, כל היום.
אנו מעניקים אחריות על כל עבודה, המלצה או מהלך שאנו מובילים.
המחירים שלנו קבועים, וגם אם קורה שאנו טועים בחשבון (לטובת הלקוח) אנו לוקחים אחריות למחיר וסופגים את מחיר הטעות.
אנו מציעים זמינות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה – זו לא סתם סיסמה, אלא חלק מהשירות.
תעודת הערכה שלנו היא שביעות רצונם המלאה של לקוחותינו. אנו נוהגים לשתף אותם בהצלחות, כמו גם באכזבות.
מדיניות המעורבות החברתית שלנו כוללת ביצוע של מספר עבודה פרו-בונו ושעות ייעוץ חינם שאנו מעניקים לאורך השנה לעמותות וארגונים. מהלכים אלה נבחרים בקפידה.
מחלקת בקרת האיכות שלנו נוהגת לשלוח מכתבי תודה כחלק מתרבות ארגונית, ומקפידה על ביצוע סקרים תקופתיים.