יופי של יחסי ציבור לאדריכלים ומעצבים
מעצבים ישראלים רבים, ביניהם אדריכלים וותיקים וחדשים, מוצאים עצמם מחזיקים ברעיונות מצוינים ומקיימים שיתופי פעולה עם מפעלי תעשייה רבים, חברות ישראליות וחברות בחו"ל אך הפעילויות הללו לא מקבלות חשיפה ראויה או התייחסות נאותה בתקשורת בשעה שמתחריהם כן זוכים לה.
משרדנו מבין שעסקים, ארגונים ואנשים פרטיים מעוניים להבליט את הצדדים הקריאטיביים והיצירתיים בתחומים שונים ומגוונים בתחום עיצוב מוצרים, סגנון חיים, נדל"ן, דפוס, בנייה, צילום, הנדסה ולעיתים אפילו אופנה.
למשרד רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור ניסיון רב בהפניה נכונה של תכנים לזירות התקשורת השונות על מנת ליצור מיתוג נכון של האדם או המותג – לצרכי שיווק בבמות התקשורת הרלוונטיות.
לדוגמא: ניסיונות לפלח את שוק הנדל"ן והבנייה בארץ מוביל בסופו של תהליך לשלוש קטגוריות עיקריות:
1. יחסי ציבור לנכסים ולנדל"ן.
2. יחסי ציבור לחברת הנדל"ן.
3. יחסי ציבור לאדריכלים, מהנדסים ואדריכלי נוף.
מתוך ההבנה שמאחורי בנייה פרטית, ציבורית או המונית עומד בעל מקצוע כגון אדריכל, ששקד רבות על הכנת תכנית, משרדנו מציע תכנית עבודה ייחודית ליצירת שיחה סביב החברה העסקית או האדם באמצעות יחסי ציבור – על מנת שאלו ישמשו חלק מפעילות השיווק שלו במטרה לזכות בחשיפה הראויה.