ימים של התאוששות ממשבר כלכלי הם לא רק זמן שבו כולם לחפש איך לשמר את הקיים. דווקא בתקופות אלו אפשר ללמוד המון על האופן שבו אנחנו מנהלים את הארנק שלנו ובוודאי את הארנק של העסק. הסוד הוא כמובן בכך שלא די לרכוש מוצר שישמש כנכס השקעה אלא כזה שישרת אותנו בצורה הטובה ביותר מול ריבוי מוצרים דומים.
עניין דומה מתרחש גם בענף יחסי הציבור. עסקים קטנים ובינוניים מבינים את הצורך שלהם בקבלת חשיפה תקשורתית אך פעמים רבות מבטלים את הצורך ביחסי ציבור בטענה כי מוצריהם כל כך ספציפיים שאין להם כל צורך להופיע בתקשורת.
כמובן שאמירה זו היא לרוב לא נכונה. כפי שכל עסק צריך פרסום, כל עסק צריך יחסי ציבור. לעיתים, ניתן לוותר על הפרסום ולהשתמש בתועלת של יחסי הציבור במיוחד בימים של התאוששות ממשבר כלכלי בהם מתעוררים צרכים שהם הרבה מעבר לצורך בפרסום תקשורתי.
ההכרח שביחסי הציבור מביא את בעלי עסקים להכרה שיש צורך למקד את הפניה לקהל באמצעות פילוחי שוק נכונים ומדוייקים. על כן, עמלנו במשרדנו על תכנית ייחודית ליחסי ציבור שתאפשר חשיפה תקשורתית גם לעסקים קטנים ובינוניים.
התוכנית מושתתת על שיטת הפילוח ההתנהגותי הממפה (פה"מ). על פי שיטה זו, יועצי התקשורת של המשרד מבצעים ניתוח מעמיק של קהל המטרה ובונים תכנית יחסי ציבור ממוקדת המאפשרת חשיפה תקשורתית מהירה המניבה תוצאות מידיות.