דגת הארץ החלה לפעול באוגוסט 2008 והיא בבעלות קבוצות מגדלי הדגים המובילות בישראל, אשר שמו להן למטרה לפתח את שוק הדגים הטריים בארץ תוך התמקדות בפיתוח מוצרים בעלי ערכים מוספים בנושאי איכות ובריאות, כשרות, פיקוח וטרינרי הדוק על כל שלבי הגידול.

משרדינו מוביל את הפעילות התקשורתית של החברה ושותף להצלחה בהחדרה המוצלחת של מגשיות הדגים הטריים ומקררי הדגים של החברה לרשתות השיווק המובילות.

הפעילות שלנו כוללת עבודה שיווקית, צרכנית לצד פעילות במדורי המזון והגסטרונומיה ועבודה מול בלוגרים וכתבים מובילים.

כיום, עם תמיכה של משרדינו, הפכה החברה  למובילה בתחומה בישראל ומובילה תקשורתית.

הלקוח: דגת הארץ

המהלך: החדרת מגשיות הדגים 

אסטרטגיה: רונן הלל

יחסי ציבור: רונן הלל תקשורת