הובלת הפעילות התקשורתית ומערך הדוברות ויחסי הציבור של ישראמן נגב 2015
עבודת יחסי הציבור נעשתה עבור חברת שוונג אירועי ספורט המקיימת מידי שנה את תחרות איש הברזל באילת.
מטרות הפעילות:
חשיפת האירוע במדורי הספורט
יצירת חשיפה רחבה בכלל ערוצי התקשורת
הטמעת שם נותן החסות "נגב" בפרסומים השונים
התוצאה שהתקבלה:
יחסי הציבור שהובלנו שברו את כל שיאי האיכות והחשיפה.
האירוע נחשף מספר פעמים בערוצי הטלוויזיה המובילים-ערוץ 2,ערוץ 10,ערוץ 1 וערוץ הספורט.
החשיפה התקשורתית הקיפה את כלל ערוצי התקשורת: ארצית, מקומית, אינטרנט ומגזינים.
שווי החשיפה נאמד בעשרות מיליוני שקלים.
חברת נגב קרמיקה זכתה לאיזכורים רבים, כאשר יחסי הציבור הצליחו למתג את האירוע כ"ישראמן נגב 2015" ברוב המכריע של הכתבות והאייטמים. האירוע זכה למספר שיא של משתתפים וזכה להצלחה בארץ וברחבי העולם.