רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור - ניהול מוניטיןרונן הלל תקשורת ויחסי ציבור - ניהול מוניטין
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור – ניהול מוניטין
משרד יחסי ציבור רונן הלל – ניהול מוניטין
אבן גבירול 2 תל-אביב03-6855282
YouTubeFacebookGoogle+Twitter
  • רונן הלל יחסי ציבור
  • אודות החברה
    • רונן הלל
    • תחומי התמחות
    • אמנת השירות
    • פרסי האריה השואג
    • English
  • דוגמאות לעבודות שביצענו
    • קטעי עיתונות
    • לקוחותינו בטלויזיה
  • לקוחות – משרד יחסי ציבור רונן הלל
  • חדר חדשות
    • הודעות יחסי ציבור
    • מאמרים שיווקיים
    • מאמרי יחסי ציבור
    • מאמרי דעה
    • משחקי באקו 2015
  • המלצות
  • ניהול מוניטין
    • חדשות – ניהול מוניטין
    • סיפורי הצלחה – ניהול מוניטין ברשת
    • טיפים למחיקת כתבות שליליות
  • צור קשר
Menu back  

idea מיתגה את חנות הקונספט של JellyBelly – יחסי ציבור לחברות

idea, הינה חברת המיתוג הקמעונאי הראשונה בארץ, המציעה פתרונות אסטרטגיים ועיצוב קריאטיבי של מרחבים קמעונאיים לתאגידים, חברות ישראליות ובינלאומיות, רשתות, חנויות ונקודות מכירה

 

חברת המיתוג הקמעונאי אידאה, פיתחה, עיצבה והקימה עבור חברת סידס את חנות הקונספט הראשונה בארץ של מותג הסוכריות האמריקאי ג'לי בלי (JellyBelly). לצורך כך פיתחה אידאה קונספט קמעונאי חדשני שהוא ייחודי וראשוני בין חנויות המותג בעולם. החנות הראשונה שהוקמה ב'סינמה סיטי', פונה לקהל הישראלי ומתאימה לצרכיו הייחודיים של המבלים במתחם.

JB STORE5 - רונן הלל יחסי ציבור

הקונספט מתבסס על חוויית ה- pick&mix, לשם כך פותחו גביעים ייחודיים בגדלים שונים שעוצבו גם הם ברוח המותג.
תחת המותג JellyBellyסידרה של למעלה מ 50 טעמים והוא אחד המותגים המצליחים ביותר בארה"ב כבר למעלה מ- 30 שנה.

חנות הקונספט פונה לקהל משפחתי מגוון, בכל טווח הגילאים, ומציעה חווית בילוי וקניה דרך אינטראקציה מלאה עם המותג והמוצרים, בתהליך הקניה משתתף הלקוח בבחירת הטעמים הייחודיים למותג. החוויה הרב-חושית שמעניק לקונה המותג JellyBelly מייצרת אווירת "פנטזיה" המאפיינת את מתחם ה'סינמה סיטי'.

חנות הקונספט של JellyBelly ב 'סינמה סיטי' היא הראשונה בעולם הנפתחת בתוך מתחם בתי קולנוע ופועלת על פי שיטת מכירה ייחודית שלא נהוגה עד כה בחנויות JB בעולם.

החנות ממוקמת על שטח של כ- 25 מ"ר בתוך מתחם בתי הקולנוע 'סינמה סיטי' בצומת גלילות, מציעה סוכריות ג'לי איכותיות במגוון טעמים.

אמיר הנגבי, מנכ"ל אידאה: "המהלך שהובלנו מבסס את המותג דרך יצירת חווית קניה ייחודית ורב חושית, חשיפה לערכי המותג והמוצרים, ההופכת חלל קיים ולא מנוצל להזדמנות עסקית ול'קופה רושמת' במתחם. בפרויקט המיתוג הקמעונאי ל JellyBelly, מומחש הקשר בין המודל העסקי, האסטרטגיה הקמעונאית והעיצוב, כמפתח להצלחה עסקית."

חברת idea, הינה חברת המיתוג הקמעונאי הראשונה בארץ, ומציעה פתרונות אסטרטגיים ועיצוב קריאטיבי של מרחבים קמעונאיים לתאגידים, חברות ישראליות ובינלאומיות, רשתות, חנויות ונקודות מכירה. בין לקוחותיה נמנים: שטראוס גרופ, בזק, דואר ישראל, קוקה קולה, סונול ועוד…

יחסי ציבור חנויות – יחסי ציבור מזון

Share this post
FacebookTwitterGoogle+PinterestLinkedIn
Related posts
שמחה ואושר
אלון אהרונוב – שתו מים
16 בדצמבר 2020
בן ציון וינצלברג ומגדלי הזיתים בישראל: "ההחלטה של ועדת המכסות במשרד הכלכלה, מעוררת תמיהות רבות"
13 בפברואר 2018
מתנות לסוף השנה
אומרים תודה רבה למורים ולמחנכים
11 ביוני 2017
ירדן איסק. גביע קסריה.צילום עמית שיסל
גביע קסריה ע"ש איתי אמיר ז"ל: גולשי ה-RSX יואב כהן וירדן איסק משדות ים ניצחו בדגם האולימפי
4 ביוני 2017
שבועות ברשת ג'נטלמן
ג'נטלמן מציעה מגוון מתנות ופרטי עיצוב לחג השבועות
29 במאי 2017
נימה אמיר ונויה ברעם. ראשונות באליפות אירופה במפרשיות 470 במונקו. צילום איגוד השייט
נויה ברעם ונינה אמיר ראשונות באליפות אירופה במפרשיות 470 במונקו
10 במאי 2017
  • קטעי עיתונות
  • לקוחותינו בטלויזיה
  • הודעות יחסי ציבור
  • מאמרי דעה
  • מאמרי יחסי ציבור
  • מאמרים שיווקיים
  • מאמרים שיווקיים
  • המלצות
  • תחומי התמחות
  • אמנת השירות
פרטי התקשרות
פנו אלינו עכשיו למידע נוסף על יחסי ציבור,תקשורת עכשווית וניהול מוניטין

Find us on:

FacebookTwitterGoogle+YouTube
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור - ניהול מוניטין
בניית אתרים | אחסון אתרים