דגת הארץ החלה לשווק פילה אמנון קפוא באריזת וואקום ומאותתת על כניסה לשוק הדגים הקפואים המגלגל כ-1 מיליארד שקל בשנה
דגת הארץ, החברה המובילה בישראל לשיווק דגים טריים, נקיים ומפולטים, הרחיבה את פעילותה הקמעונאית ברשתות שופרסל ואושר עד והחלה לשווק ברשתות אלה גם פילה דג קפוא. דגת הארץ החלה לשווק בימים אלה פילה אמנון קפוא באריזת וואקום ומאותתת על היעד הבא שלה – חדירה לתחום הדגים הקפואים, קטגוריה הנאמדת בכ-60 אלף טון בשנה, המגלגלת כ-1 מיליארד ₪ בשנה.
בדגת הארץ בחרו להיכנס לשוק הדגים הקפואים באופן משמעותי ולבצע דריסת רגל ברשתות המובילות כאלטרנטיבה לדגים הסינים המיובאים. פילה דג ישראלי קפוא ואיכותי של דגת הארץ אינו מכיל פוספטים, חומרים מלבינים או מנפחים. הדגים מגודלים בארץ, מפולטים, מוקפאים ונארזים במקום, בפיקוח מלא של בד"צ העדה החרדית והשירותים הווטרינריים.
הדגים הקפואים של דגת הארץ ללא תוספת חומרים משמרים או צבעי מאכל. בתהליך הייצור לא מחדירים מים לדגים אלא מצפים אותם בשכבת קרח דקה בלבד השומרת על בשר הדג מפני כוויות קור.
ברשתות השיווק ניתן לרכוש את פילה האמנון הקפוא של דגת הארץ במחיר של כ-44 שקלים לק"ג.
לדברי ארנון אנוך, מנהל תחום מוצרים ממותגים בדגת הארץ: "החלטנו להיכנס לשוק הדגים הקפואים כדי להציע אלטרנטיבה ישראלית איכותית ועדיפה. הודות לכך שאנו נמצאים ברשתות המובילות בישראל יש באפשרותנו להציע תחליף ישראלי הולם ליבוא הסיני ולהכריז כי יש אלטרנטיבה ישראלית של דגים קפואים שגדלו בבריכות מקומיות ובפיקוח מלא ללא תוספות מלאכותיות".
הודעת יחסי ציבור – דגת הארץ –יחסי ציבור חברות – יחסי ציבור צרכנות