אלון אהרונוב – שתו מים
יחסי ציבור ספרים
ויפו הכלב המעופף, סדרת האנימציה לילדים המשודרת ברחבי העולם וגם בישראל חתמה על הסכם חסות עם קבוצת הכדורגל של ביתר ירושלים לעונה הקרובה, עם אופציה לעונה נוספת. החסות בהיקף של כ-1,000,000 ₪ |
במסגרת החסות יופיע המותג ויפו על גב חולצות השחקנים ובשרוולים, בובת ויפו תתארח במשקי הבית של בית"ר ירושלים, לצד בלון ויפו שיוצב מאחורי השער. בכוונת מנהלי המותג ויפו לקיים לאורך השנה פעילויות עם הקבוצה וחוג האוהדים כדי להעביר את המסרים החינוכיים והערכיים של ויפו הכלב המעופף.אבישי ברודי, מנכ"ל משרד הפרסום מומה: "הסדרה ויפו הכלב המעופף מקדמת ערכים של משחק הוגן, ספורטיביות, חברות, נאמנות, כבוד הדדי ואהבת הזולת. כדי לחזק את החשיפה לויפו ולקדם את הערכים הללו מצאנו כי חיבור לקבוצת הכדורגל האהודה והפופולארית בישראל – בית"ר ירושלים, מהווה פלטפורמה אידיאלית להעברת המסר החינוכי לאלפי אוהדים, בהם גם בני הדור הצעיר . אני משוכנע כי החיבור בין ויפו לקבוצה האהודה בישראל ייתן ביטוי אמיתי לערכים אלה, כאשר בכוונתנו לקדם לאורך העונה הקרובה מספר פעילויות בשילוב האגודה והאוהדים".מהלך זה מצטרף להשקת חנות קונספט ייחודית לסדרת הטלוויזיה vipo הכלב המעופף. החנות החדשה, שנפתחה בנמל תל אביב עוצבה ברוח המותג ויפו ומציעה מגוון רחב של מוצרים והמרצנדייז מהסדרה. במהלך השנה הקרובה מתוכננות להיפתח כ-10 חנויות נוספות של ויפו ברחבי ישראל. בנוסף ניתן להשיג את ויפו בכ-40 חנויות ברחבי הארץ.במותג ויפו הכלב המעופף הושקע עד כה ברחבי העולם למעלה מ-5 מיליון יורו. הסדרה משודרת בלמעלה מ-100 מדינות, ביניהן גרמניה, איטליה, ספרד, פולין ופורטוגל. עד כה תורגמה הסדרה ל-25 שפות ובמקביל לשידורה בטלוויזיה היא מופצת בעולם בקלטות וידאו, ספרים וחוברות.הסדרה מבוססת אנימציית תלת-מימד מתקדמת מבית היוצר של סטודיו Snowball הישראלי. הסדרה הופקה בליווי אנשי מקצוע בינלאומיים, אנשי חינוך ומומחי שוק. הסדרה הופקה בליווי אנשי מקצוע בינלאומיים, אנשי חינוך ומומחי שוק.
Related posts