קלמן סמואלס, מייסד מרכז שלוה: “אנשים עם מוגבלויות זכאים כמו כל אדם לאיכות חיים”
חברת רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור שמחה לבשר על פעילות מיוחדת של יח"צ ומינוף תקשורתי למוסדות ואירועי תרבות. מסלול היח"צ החדש מיועד למוסדות תרבות, כגון תיאטראות, היכלי תרבות, בתי ספר לאומנויות הבמה, מוזיאונים, פסטיבלים, סינמטקים וכן אירועי תרבות ומופעים. |
פתיחת המסלול נוצרה כדי לתת מענה מקיף לכל אותם מוסדות ואירועים הזקוקים לתשומת תקשורתית וזקוקים לקהל. רונן הלל וצוות משרדו יבנו תוכנית אישית לכל לקוח אשר מושתת על שיטת פה"מ – פילוח התנהגותי ממפה, שעל פיה נערך במשרדנו ניתוח מעמיק של קהל המטרה ויעדי בית העסק ונבנית תוכנית יחסי ציבור ממוקדת אשר מאפשרת חשיפה תקשורתית מהירה המניבה תוצאת מיידיות.
התוכנית נבנית על פי צרכי הלקוח ובהתאמה לעולם התוכן שלו וכוללת יחסי ציבור כלליים (הפצת הודעות לתקשורת) וכן טיפול באפיקי ניו מדיה דוגמת פעילות ברשתות החברתיות, פייסבוק, הקמת אתרים, ניהול אתרים, תפעול עמודים ברשתות חברתיות, הדחקת אזכורים שליליים בגוגל, ניהול מפגשי בלוגרים ועוד.
לרונן הלל קשרים ענפים בתקשורת וברשתות החברתיות הכוללת את עיתונאי התרבות, האמנות והתיאטרון המובילים בישראל וכן בלוגרים מובילים.
צוות רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור מאמין שעם ידע רב בתחומי התרבות, יחסי הציבור והניו מדיה, ניתן גם היום לעורר שינוי משמעותי ולבלוט מעל כולם.
Related posts