קלמן סמואלס, מייסד מרכז שלוה: “אנשים עם מוגבלויות זכאים כמו כל אדם לאיכות חיים”
בעידן הנוכחי, פעילות מוצלחת של משרד יחסי ציבור אינה יכולה לפסוח על הניו מדיה new media ומידי יום אנו נחשפים לחידושים ולמידע נוסף בתחום. גולשי האינטרנט והעיתונאים הפכו מזמן למעצבי הדעה וחברות רבות מתחומים שונים למדו להעריך את הפוטנציאל הגבוה הטמון בשימוש חכם ויעיל ברשתות החברתיות, בבלוגים ובערוצים כדוגמת פייסבוק, יוטיוב, טוויטר, ליקדאין, קפה דה מרקר, הבלוגיה של תפוז ועוד.בעולם וגם בארץ פועלות מספר חברות המתמחות אך ורק בפעילות ברשתות החברתיות, ונראה כי תחום זה זוכה להצלחה רבה. במשרדי, פועלת מחלקה מיוחדת המתמחה בפעילות יחסי ציבור ברשתות החברתיות אשר נתמכת על ידי מערכת מקצועית ורחבה של יחסי ציבור בכלל ערוצי התקשורת. פעילות זו משדרגת את ה חשיפה של הלקוחות ומעניקה להם ערך מוסף ומבודל.משרד יחסי הציבור Middleberg וחברת המחקר SNCR ערכו סקר מיוחד שהוכיח כי עלייה חדה בשימוש במדיות חברתיות בקרב העיתונים. הסקר הקיף 341 עיתונאים ונערך בפברואר 2010. הנתון הבולט שעלה הראה כי 70% מהעיתונאים נעזרים ברשתות החברתיות!עיקרי הסקר מובאים כאן :* כ-70% של עיתונאים שנסקרו עושים שימוש באתרי הרשתות החברתיות. עלייה של 28% ביחס לסקר דומה שנערך בשנת 2008 * כ- 48% עושים שימוש ב- Twitter ובאתרי מיני בלוגים וכלים דומים. עלייה של 25% לעומת 2008 * 66% מהעיתונאים קוראים בלוגים * 48% צופים בסרטוני וידאו on line * 25% מאזינים לפודקאסטים * כ- 80% מעיתונאים שלקחו חלק בסקר מאמינים כי בלוגרים הפכו למעצבי דעת קהל משפיעים וחשובים * כ- 91% מעיתונאים שהשתתפו בסקר סיכמו כי אמצעי התקשורת החדשים וכלי התקשורת וטכנולוגיות החדשות מסייעות לעיתונות |
יחסי ציבור
Related posts