FULL CIRCLE”"- המעגל השלם
רשת ג'נטלמן החלה לשווק מצת חדש במהדורה מוגבלת של חברת ZIPPO
עוצב ע"י גרנט דיוק-דור רביעי לחברת ZIPPO עיצוב המצת החדש מגלם בתוכו את עקרונות המותג- בעל חיי מדף שאינם נגמרים עם אחריות לכל החיים.
ג'ורג' דיוק בעליה של חברת המצתים ZIPPO העניק לבנו גרנט – דור רביעי למשפחת ZIPPO, את הכבוד לעצב מצת במהדורת אספנים המסמל את הפילוסופיה של המותג, מצת הנשאר לעד עם אחריות לכל החיים.
גרנט הצעיר העניק למצת עיצוב אישי וייחודי בצורת גילוף עמוק של ספירלה על גבי המצת, הזורמת בעליות ומורדות בגוונים צבעוניים של קשת בענן.
העיצוב הוא דוגמא יוצאת דופן של הפילוסופיה מאחורי כל מצית זיפו – החזרה האינסופית של ספירלה שלא נגמרת מייצגת את הטבע לשימוש חוזר של המוצר, כמו גם את העברת הלהבה מדור לדור במשפחה זיפו.
המצת משווק באריזה מהודרת אליה נלווה כרטיס עם הקדשה של אישית של ג'ורג' וגרנט דיוק. בהקדשה כותב ג'ורג' "בני גרנט דור רביעי למשפחה, הביא משב רוח מרענן לעיצוב המצת, ואני כ"כ גאה בכישרונו. עיצוב הספירלה מסמל את מחוייבותה האינסופית של משפחת ZIPPO לאיכותם של מוצריה ולציבור לקוחותיה".
במהדורה זו יצאו 12,000 מצתים בסה"כ הנמכרים ברחבי העולם וברשת ג'נטלמן.
פנימית המצת עשויה פליז, מספור מהדורה רציף וחותמת תחתונה ייחודית לאימות זיפו מהדורה מוגבלת.
זיפו מצת במהדורה מוגבלת- נערת ורגה ברשת ג'נטלמן
ברשת ג'נטלמן תצמאו מהדורה מוגבלת של מצת זיפו בעיצוב רפליקה ייחודי התואם את עיצוב מצתי זיפו הראשונים שיצאו בשנות ה-30-40, עם הדפס נערת ורגה שכיכבה בפרסומות ובשלטי החוצות באותם ימים, והיתה ידועה גם בשם ווינדי.
- גימור כרום
• המצת מגיע באריזה ידידותית לסביבה
• אחריות לכל החיים
• יש להשתמש בדלק מילוי מקורי של זיפו בלבד
חברת ZIPPO נוסדה בשנת 1932 בפנסילבניה, ארה"ב ומאז היא נחשבת לאחד האייקונים הגדולים בעולם. הטכניקה שהמציאה זיפו לעמידות נגד רוחות נרשמה כפטנט של החברה והיא מיושמת בכל מצתי המותג. המצתים הפכו זה מזמן לגאדג'ט אופנתי וכפריט לאספנים, נחוץ לכל פעילות הקשורה בהצתת אש. עד היום נמכרו בעולם כ- 600 מיליון מצתים.
להזמין בסניפי רשת ג'נטלמן.
רונן הלל -תקשורת ויחסי ציבור מותגים