רונן הלל מומחה לניהול מוניטין. התפקיד שלנו לשמור עלייך ברשת ולשלוט בתוצאות החיפוש בגוגל
ראיון עם רונן הלל, מומחה לניהול מוניטין ומייסד אתר מוניטין נט
בראיון המצורף תקראו ראיון עומק עם רונן הלל, מומחה לתקשורת ויחסי ציבור ומהמובילים בישראל בכל הקשור לניהול מוניטין. רונן מוביל שיטה ייחודית לטיפול בבעיות תדמית ברשת, בטיפול בכתבות שליליות ובהסרה של תוכן פוגעני. השיטה של רונן הלל מבוססת על – אין אי אשר. לא קיים בלתי אפשרי! המוזמנים לקרוא.
על פי השיטה של רונן הלל לניהול מוניטין ומחיקת כתבות שלילות – מאות אנשים הצליחו לנקות את תוצאות החיפוש שלהם בגוגל ופתחו דף חדש ונקי. רונן הלל מזמין אתכם ללמוד איך זה אפשרי כדי שגם אתם תצטרפו לתוכנית המהפכנית במסגרתה ניתן לנקות מוניטין ולשלוט בתוצאות החיפוש באינטרנט.
שאלה: ממה שידוע כרגע הוא שממש בלתי אפשרי לנקות כתבות ומידע שלילי מגוגל. רונן הלל – מה דעתך בנושא כמומחה לניהול מוניטין?
רונן הלל: ההיסטוריה מוכיחה כל יום מחדש שניתן לנפץ סטיגמות ולייצר מציאות חדשה. מה שהיה אתמול בגדר חלום – היום הוא מציאות. אנשים לא יודעים ולא מודעים לאפשרויות החדשות ולהזדמנויות שלפניהם בכל הקשור לשליטה על תוצאות החיפוש בגוגל וקביעת המוניטין האישי והעסקי. רבים חושבים שגוגל זו עובדה קיימת ואין שום דרך לנצח את המערכת ולהוריד פרסומים שליליים. אני אומר שאסור להיכנע. זה מיותר, זה מסוכן ולעיתים זה הרסני.
מהניסיון הרב שצברתי בנושא – אין צורך שמשפחות יהרסו, שקריירה תיגדע ושאנשים ישבו בבית ולא ימצאו עבודה או בן/בת זוג בגלל ההיסטוריה השלילית שלהם ברשת. זה מצב אבסורדי. אסור להיכנע ולהשלים עם זה לעולם. ואני שמח שיש בידי את הניסיון, הידע והכלים לעזור לאנשים לטפל במוניטין שלהם ולפתוח דף חדש.
אני רוצה לתת כדוגמה של אדם שגם אם עשה טעויות בחייו או שהיה ונשאר הגון וישר אבל גורמים שליליים שהחליט לפגוע בו – אותו אדם חייב לדאוג להמשך חייו, חייב לדאוג לאשתו וילדיו, חייב לדאוג לאושרו ופרנסת המשפחה שלו. אני לא מציע לאנשים, כמו האדם שציינתי כדוגמה, להיכנע ולשלם מחיר יקר של וויתור וכניעה. זה לא בריא ולא צודק. התפקיד שלי כאן הוא לעזור לכל אותם אנשים שנפגעו מפסקי דין, מתחקירים, מכתבות, מתגובות, מבלוגים, ממאמרים וכו' של גורמים אינטרסנטים שבחרו לפגוע בהם. אני שמח שתפקידי לעזור לחברה, למותגים, לרשתות, לבעלי עניין לשלוט על תוצאות התדמית שלהם בגוגל, להעצים תכנים שחשובים להם ולהעלים מידע פוגעני שמפריע להם".
שאלה: האם זה חוקי? האם כדאי לפנות לגוגל, לבית המשפט או ל"אחראי על האינטרנט"…
רונן הלל: נתחיל עם זה שנדגיש שכל הפעולות נעשות במסגרת החוק. מעבר לכך מניסיוננו עם גוגל אין עם מי לדבר, בבית המשפט הנושא יימרח שנים רבות ויעלה הון ובחלק גדול מהמקרים – לא תזכו להתייחסות ראויה מכל גורם אחר שפנו אליו. למה? כי זו המציאות. היא מובאת כאן באופן חד משמעי וישיר – אבל זו האמת. עניינים כאלה נמרחים, נשכחים ולא זוכים לטיפול מקצועי וראוי. בסופו של דבר ייצא שאם תבחרו להיעזר בגופים אחרים – יכול להיות שהם יצליחו אבל זה ייקח המון זמן, וגם לא בטוח שזה באמת יועיל ויפתור את בעיה".
שאלה: הבנו שטיפול בניהול מוניטין דורש מומחה ואין מקום למריחת זמן. השאלה איך מתחילים? מה עושים כדי להוריד את הידיעות השליליות ולהסיר את התוכן הפוגעני מהאינטרנט?
רונן הלל: "כדי לטפל בתוכן פוגעני חייבים לקבל החלטה לפעול בשיטתיות. אין מקום לקיצורי דרך ואין מקום לניסיונות. אין מקום לספק , אין מקום לחכות שיהיה נס… השם שלכם יקר מכל. אבל התוכן השלילי יישאר תקוע לכל החיים אם לא תטפלו בו. השם שלכם זה הלחם של הילדים שלכם והכבוד שלכם זה כרטיס הביקור שלכם. דברים חשובים כאלה לא מפקירים ולא מזניחים. זו הסיבה הכי חשובה לפנות כדי שנעזור לך".
שאלה: איך אפשר להוריד תוצאות שליליות מגוגל? האם יש דבר כזה של לנקות את התוכן באינטרנט לשלוט על תוצאות החיפוש?
רונן הלל: "אשמח להסביר את הנקודה הזו כי היא מאד חשובה. הגישה המוכרת לכולם היא שאי אפשר להתערב בתוכן שמאונדקס על ידי גוגל ואם כותבים עלייך או על העסק שלך ביקורת שלילית –היא תעלה מיד בתוצאות גוגל ו/או ברשתות החברתיות. הגישה המקובלת היא שזהו זה. כתבו עלייך – אבוד לך. אבל מה, זה ממש לא נכון".
"ברונן הלל ניהול מוניטין לא נכנעים ולא מתייחסים לכל פרסום שלילי בגוגל כקרב אבוד. הלקוחות שלנו מאד חשובים ואנחנו עושים הכל כדי לעזור. הגישה שלנו שונה לחלוטין מהמקובל רונן הלל הוא המומחה המשקיען והרציני ביותר בארץ. הוא יחפש פתרון, ימציא דרכי פעולה, יקבע תוכנית עבודה, יעניק מהניסיון הרב שצבר ויעשה הכל כדי לנצח. והאמת, שבדרך כלל, אנחנו מנצחים!
רונן הלל ניהול מוניטין הוא המומחה, האסטרטג ומעצב של התדמית בגוגל. רונן שולט בניהול מוניטין, שולט במיתוג אישי ומיישם טכנולוגיות ושיטות מהפכניות כדי לספק תוצאות, שקט וביטחון ללקוחות. השיטה של רונן הלל לניהול מוניטין מבטיחה לכם מלוא תשומת לב, מלוא המקצוענות ומלוא ההתייחסות כדי להגיע לפתרון ולתוצאה הטובה ביותר –מתי שתרצו והיכן שתרצו!"
שאלה: האם תוכל לתת דוגמאות וסיפור הצלחה?
רונן הלל: תוכלו לקרוא באתר עשרות רבות של סיפורי הצלחה. כמובן שלא חושפים שמות אמיתיים או מקרים אמיתיים של הלקוחות שלנו. למה? כי אצלנו שומרים על דיסקרטיות מלאה. עשרות דוגמאות וסיפורים תמצאו באתר.
ואם מדברים על סיפורי הצלחה בניהול מוניטין, אני מכון לספר לכם על תעשייה שלמה שמתגלגת באינטרנט. לכולם אינטרסים. כולם מונעים מסיבות כאלה ואחרות. אם אתם במלחמה או יוצאים לקרב על השם שלכם – אל תתפשרו וקחו את הטוב ביותר. אנחנו כאן לעזרה של כל מי שהוא טוב ונכון להילחם על שמו".
שאלה: האם אפשר למחוק כתבות מגוגל מבלי שצריך להעלות תוכן באופן יזום?
רונן הלל: "שאלה מצוינת. התשובה לכך תלויה ברצון של הלקוח, באופי שלו ובמטרה אליה הוא רוצה להגיע. בסופו של דבר זה השם של הלקוח ורונן הלל כמומחה למוניטין באינטרנט הוא המבצע. אין סיכוי לנצח בקרב בלי להציב מטרה ברורה".
שאלה: אם אין עליי כתבות שליליות בגוגל, האם חשוב לפנות למנהל מוניטין?
רונן הלל:: שאלה טובה. יש הרבה אנשים שחיים בשלום ובשלווה בלי אינטרנט ובלי לחשוש. מי שהוא איש ציבור, איש עסקים, בעל חברה או כל אחד שהסיפור שלו תפס כותרת בתקשורת והיה אפילו לשעה אחת אייטם חדשותי – הוא הלקוח שלנו. זו יכולה להיות לקוחה שנקלעה לאירוע שהפל לסיפור תקשורתי. זה יכול להיות איש עסקים במהלך משפט. זה יכול להיות רשת גדולה שמובילה מהלך עסקי ויש לה אויבים ומתחרים בעצם כל אחד. לשאלה הישירה אענה כך – מי שצריך אותי יודע איך לפנות אליי כמומחה לניהול מוניטין".
שאלה: במה אתה שונה מאחרים?
רונן הלל: הייחודיות של רונן הלל ניהול מוניטין היא בשיטה, בדרך, בכלים ובאמצעים. אם כל השאר הם מכוניות – אנחנו מכונית מירוץ. כלומר – יש לנו כלים, ידע וניסיון יותר מכל האחרים. אנו אומרים זאת לא כדי להשוויץ אלא כדי לספר על חלק מהיכולות שלנו. זה כל ההבדל".
לפניות דיסקרטיות ולייעוץ – מלאו פרטים ביצירת קשר.