חדשות בתחום ניהול מוניטין
ב-21 באפריל הכריז גוגל על שינויים אלגוריתם שלו והודיע כי יעניק משקל וחשיבות רבה יותר לאתרים רספונסיביים. גוגל בחר בצעד זה לאחר שהבין כי מרבית החיפושים בגוגל נעשים כיום באמצעות מכשירי הסלולאר. אי לכך חשוב לגוגל שנראות של אתרים תתאים למגמה. פועל יוצא לכך הוא שאתרים רספונסיביים מותאמים לגוגל – יקבלו ניקוד גבוה יותר. כל השאר יתדרדרו בדירוג.
חשוב לציין כי מעבר לעדכון האחרון של גוגל, קיימת מגמה של שינוי בכל הקשור לקידום אתרים. מה שהיה נהוג עד לאחרונה – כבר לא רלוונטי. שיטות קידום ישנות יאבדו מכוחן ויגרמו לירידה במיקומים.
כיצד השינויים הללו בגוגל יכולים להשפיע על ניהול המוניטין באינטרנט?
השינויים בגוגל קשורים לכל תחומי החיפוש באינטרנט וישפיעו מאד גם על ניהול מוניטין ברשת, מיתוג אישי ועל הדחקת אזכורים שליליים.
על פי הערכתנו המקצועית, כל מי שסיפק טיפול קוסמטי בהתמודדות עם הסרה של תכנים, הדחקת אזכורים שליליים וטיפול במידע פוגעני – עלול לקבל בקרוב תמונת מצב שונה לחלוטין. העבודה שנעשתה והצליחה לשנות את התמונה בגוגל – תהיה זמנית ומהר מאד יחזרו הכתבות השליליות למיקומים הגבוהים.
לכן, מה מומלץ לעשות בכל הקשור לניהול מוניטין באינטרנט?
ההמלצה שלנו היא לפנות לחברה כמו שלנו. רונן הלל מומחה בכל הקשור לניהול מוניטין באינטרנט ומחזיק בעשרות סיפורי הצלחה, כלים טכנולוגיים מתקדמים ושיטות בלעדיות. רק עם דרך כמו שלנו ניתן למחוק כתבות מהאינטרנט, לשנות את תמונת המצב ולהבטיח שהתוצאות שנשיג עבור הלקוחות שלנו יישארו כמו שהן ואף ישתפרו, גם אם גוגל מעוניין לשנות את כללי המשחק.
למידע נוסף מוזמנים ליצור עימנו קשר.