אלון אהרונוב – שתו מים
יחסי ציבור צרכנות – יחסי ציבור מותגים
קצת נתונים מעניינים לקראת יום העצמאות שאספה עבורכם חברת די אנד אס, היבואנית של מתקני הגריל מתוצרת Weber. מנגל, ברביקיו , או אולי גריל? על האש!!! רוב הישראלים משתמשים בביטוי על האש (75%).
כמו בענף החשמל, בעולם ובישראל הגז מחליף לאט לאט את הפחם. כאשר צריך לבחור בין גריל פחמים לגז ענו רוב הישראלים בסקר מיוחד שערך המותג וובר כי הם מעדיפים שימוש פחמים (66%), אולם בפועל מציין דוד דרייר, מנכ"ל די אנד אס, כי מתקני גריל הפועלים על גז הם הפופולאריים והנמכרים ביותר בישראל. זאת כאשר מתעלמים ממתקני גריל פחמים ומתקנים חד פעמיים הנמכרים מתחת ל-100 ₪.
ומה שמים על הגריל?
40% אמרו שהם הכי אוהבים לעשות סטייקים על האש. שיפודים הגיעו למקום השני עם 15% .
אם היה צריך לבחור את הירק הכי ישראלי, אז העובדה שבמקום השלישי והמכובד (7%) נמצא חציל על האש מקנה לו את התואר.
ירקות אחרים על האש נמצאים צמוד לחציל במקום הרביעי.
5% אחוז אוהבים המבורגרים על האש וכנראה שהטרנד הבריאותי דחק את הקבבים למקום נמוך עם 4% בלבד.
ומה עם דגים על האש? הישראלים משאירים אותם למסעדות.
Related posts