יחסי ציבור יין – יחסי ציבור יקבים
יקב ארזה והיינן פיליפ ליכטנשטיין מרחיבים את המותג הלל עם השקת יינות חדשים: הלל 2010, הלל קלאסי והלל מעודןלאחר מאות שנים בהם יין הקידוש לא שינה את צורתו וטעמו, החליט יקב ארזה, יקב ותיק באיזור ירושלים, ביחד עם פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי שהתעסק רוב שנותיו בייצור יין איכות, שהגיע הזמן לשינוי. לקראת החגים השיקו יקב ארזה והיינן פיליפ ליכטנשטיין סדרה של יינות חדשים במותג הלל: הלל 2010, הלל קלאסי והלל מעודן. פיליפ ליכטנשטיין, יינן: יינות הקידוש הקיימים הם יינות פשוטים, בעלי מתיקות גבוה שנועדו לקיים את טקס הקידוש בלי מחשבה מרובה על הטעם. החלטנו שאם אנשים משקיעים ביינות השולחניים המלווים את הארוחה, אין סיבה שלא ישתו יינות איכותיים גם לקידוש. רצינו להביא את הידע והנסיון שלנו באומנות היין לתחום יינות הקידוש. יינות הלל מאופיינים בשימוש בענבים איכותיים כגון מרלו, בתסיסות קרות, שימוש בעץ אלון משובח, ומתיקות מעודנת." כדי להנות כראוי מאיכות היין, מומלץ לקרר היטב את היינות הלל 2010 והלל מעודן לפני שתייתם יקב ארזה, מראשוני היקבים בישראל, אשר השיק את המותג הלל, ביחד עם היינן פיליפ ליכטנשטיין מוסיף חדשנות ואיכות לקטגוריית היינות המתוקים ויינות הקידוש. בסדרת הלל 3 יינות חדשים: סדרת הלל מתהדרת ב- Zork: פקק ייחודי קל ונוח לפתיחה וסגירה חוזרת תוך שמירה מיטבית על איכות היין. הפקק פותח כפטנט ייחודי באוסטרליה וצבר עניין רב באוסטרליה ובארצות הברית. הלל הוא מותג היין הראשון שמשתמש בפקק בישראל. אלחנן שור, סמנכ"ל השיווק של יקב ארזה: "אנחנו רוצים שאנשים יצפו ליותר מהיין שהם שותים לקידוש. כל שתית יין צריכה להיות מקור להנאה, גם אם היא חלק מטקס הקידוש. היה לנו חלום להביא את בשורת היין האיכותי לקידוש של שבת. וביחד עם פיליפ, מימשנו את החלום בסדרת הלל. " סדרת היינות החדשים של המותג הלל משווקים ברשתות המובילות במחיר של 24.90 ₪ . יחסי ציבור יין – יחסי ציבור ליקבים – משרד יחסי ציבור להשקת מותגים חדשים |