יחסי ציבור זה הפתרון שלנו לצורך שלך
אם שאלת את עצמך מה הסיבה שהעסק או המותג לא מצליחים להמריא, קרוב לוודאי שהתשובה תהיה כשל באחד ממערכי השיווק שלך. עולם העסקים הוא עולם של סיבה ותוצאה. אם תזרע תדע גם לקצור. אם תבשל את המתכון עם המרכיבים הנכונים ותקפיד על הוראות הביצוע – תצליח! אם כל היום תסתכל על השכן שלך או תנסה להבין למה הלקוחות לא מגיעים – במקרה הטוב תישאר במקום ובמקרה הגרוע – תשקע!
חוליה חשובה בשרשרת ההצלחה והשיווק של כל עסק היא שרשרת יחסי הציבור. מה זה יחסי ציבור – זו שאלה גדולה שניתן לכתוב עליה מאמרים שלמים ולהרבות בפרשנויות. במשפט אחד יחסי ציבור בראייה שלנו זה הפתרון לצורך שלך,בין אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול.
מי צריך יחסי ציבור? כל מי שיש לו ראש על הכתפיים ומבין שכדי להביא את העסק/המותג או החברה שלו להצלחה דרושים כלים וטיפול ממוקד. הטיפול שאנו מצעים עונה על צרכים ומטרות ועונה על צרכים של שיווק, תדמית ומכירות.
רבים חושבים שיחסי ציבור זה מותרות והם טועים בגדול! בעל עסק, מנהל שיווק או מנכ"ל צריך לדעת, ובמיוחד בעידן הנוכחי, כי כדי להיות רלוונטי חייבים לחדש,לרגש ולייצר חשיפה ובולטות.
גם חברות עשירות מאד זקוקות לאיש יחסי ציבור,יועץ תקשורת ובעל מקצוע שיתכנן את המהלכים האסטרטגיים וידע לשמור על המותג ועל המוניטין. מי שחי בבועה עלול להיפגע כי הבועה עלולה להתפוצץ.
בתקופה האחרונה יותר ויותר חברות ומנהלים מבינים את הצורך ביחסי ציבור ואת העובדה שהם נמצאים בעידן בו ההשפעה של התקשורת יכולה להרים או עלולה להפיל. לכן חשוב להוביל מהלכים ולא להיגרר,ליזום ולא רק להגיב. לעשות רעש….כלומר יחסי ציבור.
אם פעם איש יחסי ציבור היה כזה שמחזיק בטלפונים ובפקסים של העיתונאים הרי שהעידן הזה חלף עבר. פסה קומפוסה!
אם חשבת שכל מי שכותב פוסט/בלוג או סטטוס מבין בתקשורת ויודע לעשות יחסי ציבור – הרי שזה לא ממש מדויק.
במיוחד היום כדי להשתמש בצורה הטובה ביותר בתקשורת חובה לשלב מספר דסיפלינות ושיטות עבודה.
המשרד שלנו הוא כזה שחי תקשורת, נושם תקשורת אבל בעיקר חי בעולם תחרותי, שיווקי ויודע לעמוד בלחצים.
יש הרבה מאד משרדים בתחום, אבל אין הרבה שחקני נשמה שיכולים להתחבר ל-DNA של החברה ולהוביל מהלכים.
הצטרפו אלינו!