רוצים להצליח בפעילות יחסי ציבור – הכירו את שיטת המדידה של רונן הלל יחסי ציבור
כדי להביא את המותג שלך להצלחה, כדי להניע לפעולה וכדי לייצר מודעות ובאז תקשורתי – אתה זקוק למשרד יחסי ציבור שיעבוד בשבילך ויספק תוצאות.
משרד רונן הלל יחסי ציבור הוא משרד יחסי ציבור שעובד ועובד ועובד עבור הלקוחות שלו כדי שיקבלו תמורה מלאה ומקסימום חשיפה.
אם הצרכים שלך הם גיוס משרד יחסי ציבור שמבין תקשורת, מותגים ומתמחה בעשייה אנחנו נתאים לך כמו כפפה.
זה הזמן להניע את העסק שלך עם יחסי ציבור מהסגנון שאנו מציעים.
וקצת מידע על יחסי ציבור על פי הראייה שלנו
הכלי האפקטיבי והאמין ביותר ליצירת דעת קהל, להנעה לפעולה, ליצירת תדמית חיובית ולהעלאת המודעות הוא יחסי ציבור.
משרדינו מציע את הכלים, ידע וניסיון רב להשגת המטרה, על ידי שימוש בשורה של אמצעים ואסטרטגיות המובילים לחשיפה רחבה בתקשורת רב ערוצית. אנו סוללים לך את התשתית אל ההצלחה!
אנו מתמחים בפנייה אפקטיבית לתקשורת המונים, נוגעים ישירות בקהלי היעד ופועלים להשגת המוניטין הרצוי.
בתיק העבודה שלנו תמצאו עשייה, יוזמה, תגובה והנעה לפעולה. אנחנו משרד אקטיביסטי, שמאמין במעשים ולא בדיבורים.
במידה ואת/ה מעוניין להגדיל חשיפה לעסק שלך, להגיע לקהל היעד שלך, לייצר בולטות על פני המתחרים ומעל לכל להגיע ללקוחות חדשים ולהגדיל את המכירות – הגעת למקום הנכון!
אפקטיביות יחסי הציבור על פי השיטה של רונן הלל
משרד יחסי ציבור שמעניק ללקוחותיו תוצאות אפקטיביות הינו משרד שיודע להגדיר מטרות ומדדים להצלחה ובמקביל גורם ללקוחותיו להרגיש שבאמת "מזיעים" עבורם. משרדי פועל בדוק בשיטה זו. עבודת יחסי הציבור שלי מתחילה מניתוח מעמיק של צורכי הלקוח גיבוש מטרת על מוסכמת מראש. יחד עם זאת אני נוהג להציב מטרות נוספות "קטנות יותר", כיעדים בדרך להשגה.
מדדי ההצלחה של יחסי הציבור הם רשימה מתוכננת ומוסכמת מראש עם הלקוח. היא כוללת איתור ובחירת הבמות התקשורתיות שבהן נשאף להופיע, לו"ז מוגדר להשגת מטרת העל לצד לו"ז מוגדר בדרך להשגות מטרות הביניים. למדדי ההצלחה אני נוהג לצרף ניתוח מקצועי שמעריך את סיכויי ההצלחה ואת פוטנציאל המימוש/קיימות שלהם בתקשורת. כלומר, אני נוהג להמחיש ללקוחותיי מה החבילה הטריוויאלית-הבסיסית שיקבלו במסגרת יחסי הציבור, מה יחשב להצלחה ומה יהפוך את תוכנית/קמפיין יחסי הציבור להישג חסר תקדים. בדרך זו של שקיפות מול הלקוחות התמונה המתקבלת ברורה יותר.
ביחסי ציבור ובעבודת שירות מול לקוחות קטנים כגדולים, אני דוגל ומאמין בדרך יוזמה עשייה בלתי פוסקת. מבחינתי, חשוב מאד לשתף את הלקוחות בהצלחה, אבל גם לספר להם על העשייה בכלל ועל מהלכים שלא צלחו ולא רק כדי לתרץ. תקשורת טובה עם לקוחות גורמת להם להפוך לשותפים אסטרטגיים שלך ולכאלה שירגישו שמשרד יחסי הציבור שלהם מזיע עבורם. בדרך זאת הם ירגישו מחוברים ותיווצר תקשורת טובה ואפקטיבית.
לא פעם, אני שומע מלקוחות פוטנציאלים טענה שהם מתקשים להעריך את האפקטיביות של יחסי הציבור.
להלן מדד המתייחס לאפקטיביות יחסי הציבור – מעבר לתיאום ציפיות שנעשה מראש מול הלקוח.
1. חברת יפעת וחברת סיקור מעניקות לקטי עיתונות יומיים הכוללים מידע על הלקוח. הן מסוגלות גם להפיק דוחות מקצועיים על בסיס חודשי/רבעוני וכו' המנתחים את הפעילות התקשורתית שנעשתה. האם היתה חיובית-שלילית או נייטרלית, מה שווויה הכספי, היכן הופיעה ובאיזה מיקום, האם צורפה תמונה… האם עבר המסר ואפילו את איכות החשיפה שהתקבלה ביחס למתחרים.
2. עבודה טובה ונכונה של יחסי ציבור אמורה לשלב את החברה/המותג/המוצר בכתבות רוחב ובכתבות שוק בנושא הליבה. בכתבות אלה, שבהם משולבות בדרך כלל חברות נוספות-מתחרות, חשוב לייצר ערך מוסף ובולטות ללקוח, כזה שיומחש במתן ציטוט, תמונה, ציון גבוה וכו'.
3. לגבי אייטמים המתפרסמים בטלוויזיה וברדיו, ניתן למדוד האם המסר עבר לצד כמה אנשים/בתי אב נחשפו למהלך. כמו כן, ניתן לקחת בחשבון עלות פרסום מודעה בהשוואה לזמן האוויר. כמובן, שיש לקחת בחשבון שבראייה תקשורתית-צרכנית, אייטם יחסי ציבור עולה בערכו על מודעת פרסומת.
4. אופציה נוספת למדידת אפקטיביות יחסי הציבור היא באמצעות שימוש בסקרים. באמצעות ניסוח נכון של שאלות סקר, ניתן למדוד הצלחה של מהלכים תקשורתיים ולמדוד מודעות/חשיפה לפני מהלך תקשורתי מבוסס יחסי ציבור, במהלכו ולאחריו.
5. בעידן האינטרנט קל ונוח לבצע מדידה. השיטה המומלצת והטובה בעיני היא שילוב של שם החברה/המותג הלקוח בכתבה האינטרנטית המופיעה ברשת, צירוף קישור לאתר האינטרנט של המותג/חברה, ולא פחות חשוב מדידת הרייטינג של אתר החברה. כלומר, כמה כניסות נעשו לאתר מרגע עליית קמפיין יחסי הציבור. אם מדובר באתר מכירתי שהגדלת המכירות בו הוגדרה כיעד של יחסי הציבור, גם זאת ניתן למדוד בקלות.
6. מדד נוסף הקשור לאתרי אינטרנט הוא סוג החשיפה. כלומר הגדרה מראש לגבי איכות החשיפה שתתקבל והכוונה לחלוקה ברורה בין ידיעות שעלו בפורטלים מובילים, אתרים מקצועיים ואתרי נישה.
7. הצלחה של מהלכים תקשורתיים תלויה ועומדת גם בבאז שהם יוצרים. במשרדי, לדוגמה, נוהגים להשתמש ברשתות החברתיות, בבלוגים (ולעיתים גם בפורומים) ליצירת דעת קהל, להעברת מסרים ולמיקסום החשיפה.
8. מדד נוסף לאפקטיביות יחסי הציבור ומאד חשוב בעיני הוא מדד היצירתיות. כאן חשוב לייצר ללקוח/לחברה/למותג ערך מוסף ובולטות תקשורתית בפני קהלי יעד חדשים וקהלי יעד ממוקדים. חשוב להופיע במקומות "יוקרתיים" ולא שגרתיים בכלל ערוצי המדיה.