פרסי האריה השואג לרונן הלל יחסי ציבור – מצוינות בתקשורת ויחסי ציבור

אחד הפרמטרים להצלחה בעבודת יחסי ציבור היא היכולת להביא את הלקוחות לחשיפה מקסימלית, לייצר באז,  לעורר עניין, להשפיע ולהטביע חותם. משרדינו זכה 3 פעמים בפרסי האריה השואג –פרסים שהציבו את המשרד בצמרת הענף והוכיחו כי עבודה קשה, תכנון וחשיבה אסטרטגית יכולים להניב ללקוחות הישגים משמעותיים ולהציב את משרד רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור כאחד המשרדים המובילים בישראל.

פרס האריה השואג לרונן הלל יחסי ציבור –מקום ראשון בקטגוריית החינוך

הפרס היוקרתי ניתן למשרדו של רונן הלל על מצוינות בתחום יחסי הציבור והדוברות, ועל הובלת פרויקט מיני ממשלת הילדים של ישראל, שזכה במקום הראשון בקטגוריית החינוך. הפרויקט הייחודי נערך בשיתוף חיים רוגטקה לשעבר מנכ"ל פארק מיני ישראל וכיום מנכ"ל עיר המלכים, עיתון מעריב, רשת מקומוני זמן מעריב, אתר טיפו, הסוכנות היהודית וציבלין תקשורת צעירים. תודה מיוחדת לאיריס איגלר ולחברת  סימפלי סמארט בע"מ.

פרס האריה השואג הוענק ביום שישי בתיאטרון הקאמרי למשרדו של רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור בטקס חגיגי שנערך על ידי האיגוד הישראלי לדוברות ויחסי ציבור. התחרות נועדה כדי לעודד מצוינות בתחום יחסי הציבור והדוברות בקרב כלל העוסקים בענף ולתת ביטוי למעמדו החשוב והנכבד של ענף יחסי הציבור, התופס מקום מרכזי בחשיבה האסטרטגית השיווקית של כל ארגון ציבורי וחברה עסקית. רונן הלל, כאמור, זכה בפרס הנוצץ – פרס "האריה השואג 2009"  על קמפיין שהוביל במהלך שנת 2008 ועורר הדים רבים.

הפרס היוקרתי הוענק לרונן הלל ולצוות משרדו באירוע השנתי המרכזי של האיגוד, שהתקיים ביום שישי, 24 ביולי 2009 בתיאטרון הקאמרי בתל אביב.

בראש ועדת השיפוט עמדה דר' לאה מנדלזיס, מוותיקות האיגוד ומרצה בכירה במכללה האקדמית נתניה ובמרכז הבינתחומי בהרצליה. לצידה, כלל חבר שופטים נציגי מפרסמים, פרסומאים ושל העוסקים בתחום הדוברות ויחסי הציבור, אנשי תקשורת, נציגי האקדמיה ומנהלי "יפעת בקרת פרסום".

רעיון שהוביל להשקת פרויקט מיני ממשלת הילדים של ישראל נקשר בהיערכות לקראת חגיגות 60 שנה למדינה. בתקופה זו החלטנו, חיים רוגטקה מנכ"ל פארק מיני ישראל ורונן הלל, להוביל פרויקט שיווקי, דמוקרטי-חינוכי ראשון מסוגו בעולם – השקת מיני ממשלת ילדים של ישראל.

מטרות המהלך, כפי שהוגדרו, ביקשו להביא חינוך התנסותי לכלל הילדים תושבי הארץ (ללא הבדל לאום, דת, מין) בהליך הדמוקרטי של בחירות וניהול ממשלה. כל זאת, לצד קידום קמפיין שיווקי להעלאת המודעות והחשיפה החיובית לפארק מיני ישראל באמצעות יחסי ציבור.

הפרויקט נמשך לאורך שנת 2008 והורכב ממספר מהלכים מדורגים בתקשורת וכלל מספר שיאים שהפכו את פארק מיני ישראל לאטרקציה התיירותית המתוקשרת ביותר בארץ אשתקד.

המהלך הניב חשיפה תקשורתית חסרת תקדים בהיקפה למיני ישראל ולפרויקט עצמו במגוון עצום ערוצי התקשורת. על פי ניתוחי הגעת משתתפים והופעות בבמות תקשורתיות, הפרויקט נחשף בפני כמיליון ילדים ובתי אב, וחיבר בין ילדים ומשפחות ממגוון רחב של מגזרים מכל רחבי הארץ וכלל את השתתפותם של נשיא המדינה, בכירים במשרדי הממשלה כולל שרים, חברי כנסת, מובילי דעה וכמובן אנשי תקשורת.

תכנית יחסי הציבור שילבה, כחלק מהאסטרטגיה, מספר שותפים כגון: עיתון מעריב – רשת מקומוני זמן מעריב, אתר טיפו, הסוכנות היהודית וציבלין תקשורת צעירים, אשר תרמו לבניית כר רחב של תקשורת איכותית.

אחד מרגעי השיא היה שידור מיוחד בערוץ הראשון של טקס הכרזת השרים ובחירת ראש הממשלה של מיני ממשלת הילדים של ישראל, באירוע שיא שנערך בפארק בהשתתפות כ-2,000 מוזמנים.

במסגרת קמפיין יחסי הציבור למיני ממשלת הילדים של ישראל, הוזמנו ילדים בגילאים 7-13 להציע עצמם לבחירות לממשלת הילדים. הבחירות נערכו בשיטה של בחירות ארציות שהיו פתוחות להשתתפות כל בני המשפחה, חברים ותלמידים וסחפה את תושבי המדינה. לממשלה הנבחרת, מונה ראש ממשלה ושרים מקבילים לשרי הממשלה אשר דנו בנושאי דה-יומה אך בהיבט של הילדים, כאשר הפעילות שנעשתה הייתה א- פוליטית.

חברי ממשלת הילדים וילדי ישראל שנחשפו לפרויקט, זכו ל"שיעורים בדמוקרטיה ואזרחות" ונפגשו עם חברי הכנסת ועם השרים האמיתיים אשר הרצו בפניהם בכל הקשור בהליכי דמוקרטיה, חינוך לסובלנות וכדומה.

בראיית יחסי הציבור השקת פרויקט מיני ממשלת הילדים של ישראל הייתה הזדמנות שבה תושבי מדינת ישראל, כולל הילדים, יכלו לקחת חלק בחגיגה הדמוקרטית. מהלך זה שנעשה בראייה רחבה וחייב חשיבה יצירתית וקידום שיתוף פעולה עם התקשורת.

פארק מיני ישראל זכה לחשיפה תקשורתית איכותית, בולטת ורחבה ביותר. אין ספק יחסי הציבור השפיעה על הפעילות השיווקית של הפארק, תרמה להעלאת המודעות, ולקידום הערכים הדמוקרטיים והחינוכיים של הפארק.

הודות למהלך:

כמות המבקרים בפארק ב-2008 גדלה בכ-20% לעומת 2007!

כמות הביקורים החוזרים בפארק גדלו בכ-15% לעומת 2007!

ואף נרשמה עלייה בשביעות הרצון של המבקרים בפארק מ-84% ב-2007 ל-88% ב-2008!

זוכה פרס האריה השואג 2009-2010

זכייה נוספת באריה השואג

שנה שנייה ברציפות, משרד רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור זכה בפרס יוקרתי בתחרות האריה השואג של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור

משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת המשיך להצליח ולגרוף פרסים. שנה לאחר הזכייה הראשונה, הוסיף המשרד זכייה יוקרתית נוספת בתחרות האריה השואג של 2010 מטעם האיגוד הישראלי ליחסי ציבור.

P1040640 (1)

 

 

 

 

 

 

 

 

אם שנה קודם זכה רונן הלל בפרס האריה השואג בקטגוריית החינוך על פרויקט מיני ממשלת הילדים של פארק מיני ישראל. בשנת 2010, זכה משרד יחסי הציבור של רונן הלל בפרס נוסף – ציון לשבח על עבודת יחסי הציבור שנעשתה לרשת ג'נטלמן בקטגורית צרכנות.

רשת ג'נטלמן נוסדה בשנת 1993 על ידי האחים טל ואמיר רז ומתמחה במתנות לגבר. קטגוריית המתנות ובמיוחד מתנות לגבר עמוסה ב"שחקנים" רבים – חנויות פרטיות, רשתות מתנות, חנויות כלי בית ועוד, כאשר רובם מציעים מותגים זהים ומוצרים דומים. במהלך 2009 הצליחה רשת ג'נטלמן לבסס את מעמדה כרשת המתנות המובילה לגבר וכרשת מתמחה ומקצועית בתחומה, הודות למהלכים שהוביל רונן הלל.

פעילות יחסי הציבור, לאורך כל השנה, באמצעות רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור, הצליחה לייצר רצף חשיפה איכותי בכלל ערוצי התקשורת ובמספר רב של קטגוריות מוצרים, כאלה שהניבו חשיפה איכותית רחבה אשר לא נעלמה מעיני השופטים בתחרות האריה השואג וזיכתה את משרד רונן הלל בציון לשבח על עבודת יחסי הציבור שנעשתה לרשת ג'נטלמן.

רשת ג'נטלמן הצליחה לחזק את מעמדה ולבנות מותג מוביל בתחום המתנות לגברים, תוך עליונות ובולטות על פני המתחרים ורשתות אחרות למתנות. מטרה זו הושגה, בין היתר, בתמיכה של פעילות יחסי הציבור, שהצליחה להוביל למהפך בשפה התקשורתית ולהציג את סניפי ג'נטלמן כחנויות של מותגים מובילים ואיכותיים.

יחסי הציבור תרמו לחיזוק המסר – רשת ג'נטלמן המקצועית במתנות, עם למעלה מ-90% הצלחה בהתאמת מתנות.

מצויינות בתקשורת ויחסי ציבור גם ב-2011
משרד יחסי ציבור רונן הלל זכה בפרס האריה השואג שלישי בשנת 2011 בקטגוריית קמפיין שנתי על  מצוינות ביחסי ציבור ועל הפעילות התקשורתית שהוביל למועצה אזורית גוש עציון ולעמותת התיירות גוש עציון.
 פעילות יחסי הציבור שנעשתה למועצה אזורית גוש עציון ולעמותת התיירות במהלך 2010, הצליחה להסיר חסמים וסטיגמות, ובמקביל למנף בהצלחה מרובה את הפעילות התיירותית-תרבותית וחינוכית ובדרך זו ליצור תקשורת חיובית ששיקפה את העשייה הברוכה של גוש עציון בערוצי המדיה השונים.
קמפיין יחסי הציבור והאסטרטגיה שנבחרה הדגישה את החוזקות של גוש עציון, כדוגמת אתרי התיירות והמורשת, סיפורו של גוש עציון, החיבור להקמת המדינה והקרבה לירושלים, לצד מינוף ההון האנושי של תושבי גוש עציון ופועלם.
עבודת יחסי הציבור נעשתה באמצעות תקשור קבוע ורציף של הפעילות התיירותית, החינוכית, הערכית וההתיישבותית, לצד ייזום שורה של פעילויות, מפגשים, סיורים ואירועים שנתנו ביטוי חיובי לגוש עציון – כבית ישראלי, כמקום בעל רקע היסטורי, קרוב מאד לירושלים, עם אטרקציות נפלאות, אנשים טובים ואיכות חיים.
 

 

 

 

 

 

 

שותפים לזכייה באריה השואג 2011 בקטגוריית הקמפיין השנתי ובעבודת יחסי ציבור והמינוף התקשורתי המוצלח של גוש עציון הם ראש המועצה שאול גולדשטיין, סגנו יאיר וולף וכן אוריה דסברג מנכ"לית עמותת תיירות גוש עציון וצוותה, נירה ירון ומוריה.

תודה מיוחדת למשרד הפרסום הילה ושות' על הקמפיין הפרסומי ולכל מנהלי המחלקות שתרמו להצלחה.
טקס "האריה השואג",  אירוע המצוינות של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות,  נערך במרכז וואהל שליד אוניברסיטת בר אילן, ביום שלישי, 31.5.11, בהשתתפות חלקים רבים מהעוסקים בענף יחסי הציבור והדוברות בישראל. באירוע הוכרזו הזוכים בתחרות האריה השואג 2011 והוענקו פרסים. דובר צה"ל תא"ל אבי בניהו זכה בתואר איש השנה בתקשורת ואפרים לפיד בתואר יקיר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות לשנת 2011.
בשנים שלאחרמכן בחרנו שלא להשתתף בתחרויות האריה השואג לאחר שהוכחנו את יכולותינו וגם זכינו בהערכה רבה. בשלב זה החלטנו להתרכז בהמשך העשייה ובמתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחות שלנו, ולאפשר למשרדים אחרים להשתתף בתחרות.