רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור - ניהול מוניטיןרונן הלל תקשורת ויחסי ציבור - ניהול מוניטין
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור – ניהול מוניטין
משרד יחסי ציבור רונן הלל – ניהול מוניטין
אבן גבירול 2 תל-אביב03-6855282
YouTubeFacebookGoogle+Twitter
  • רונן הלל יחסי ציבור
  • אודות החברה
    • רונן הלל
    • תחומי התמחות
    • אמנת השירות
    • פרסי האריה השואג
    • English
  • דוגמאות לעבודות שביצענו
    • קטעי עיתונות
    • לקוחותינו בטלויזיה
  • לקוחות – משרד יחסי ציבור רונן הלל
  • חדר חדשות
    • הודעות יחסי ציבור
    • מאמרים שיווקיים
    • מאמרי יחסי ציבור
    • מאמרי דעה
    • משחקי באקו 2015
  • המלצות
  • ניהול מוניטין
    • חדשות – ניהול מוניטין
    • סיפורי הצלחה – ניהול מוניטין ברשת
    • טיפים למחיקת כתבות שליליות
  • צור קשר
Menu back  

על השיווק החינוכי לפארק מיני ישראל- יחסי ציבור לאטרקציות

בניגוד לשיווקם של מוצרי צריכה מסורתיים, שיווקה של המסגרת החינוכית מורכב לא רק מבניית אסטרטגיה טהורה אלא גם ממרכיבים ערכיים

 

בניגוד לשיווקם של מוצרי צריכה מסורתיים, שיווקה של המסגרת החינוכית מורכב לא רק מבניית אסטרטגיה טהורה אלא גם ממרכיבים ערכיים הדורשים טיפול אמין ועדין מול קהל המטרה. מדובר בפעולה אסטרטגית נוספת ושונה לחלוטין שמטרתה להשתלב עם פעולות השיווק המוכרות של יחסי הציבור. תהליך שיווקו של פארק מיני ישראל החל ממספר מהלכים מדורגים בתקשורת וכלל מספר שיאים שהפכו אותו לאטרקציה התיירותית המתוקשרת ביותר בארץ אשתקד. המהלך הניב חשיפה תקשורתית חסרת תקדים בהיקפה למיני ישראל ולפרויקט מיני ממשלת הילדים במגוון עצום של ערוצי התקשורת. על פי ניתוחי הגעת משתתפים והופעות בבמות תקשורתיות, הפרויקט נחשף בפני כמיליון ילדים ובתי אב, וחיבר בין ילדים ומשפחות ממגוון רחב של מגזרים מכל רחבי הארץ וכלל את השתתפותם של נשיא המדינה, בכירים במשרדי הממשלה כולל שרים, חברי כנסת, מובילי דעה וכמובן אנשי תקשורת.התייחסות אל פארק מיני ישראל כאטרקציה תיירותית איננה נקודת הבידול העיקרית בו. תשומת הלב ניתנה לערך המוסף של ביקור בפארק עבור אוכלוסיות רבות שלכאורה היה קושי רב לפלח אותם אך לכולם מכנה משותף – הפן הפדגוגי.בהיותו פארק מיניאטורות עם מודלים רבים ומגוונים, מפעיל הפארק מחלקת חינוך שתפקידה לתת מענה לצרכים לימודיים רבים. שיווקה של פעילות זו היא שמהווה את נקודת החוזק של הפארק מול אטרקציות תיירותיות רבות בישראל ולכן זוהתה כנקודה מרכזית המשותפת לקהל המטרה.

היתרונות הפדגוגיים בפארק רבים במיוחד לילדים שעבורם זו הזדמנות לראות את העולם בגובה העיניים ומאפשר להם התנסות חווייתית פעילה שבצידה למידה סמויה וגלויה בהכרת הארץ באמצעות מודלים של ערים, אתרים, חי וצומח בישראל.
דגש רחב הושם על הבילוי המשפחתי המשותף וחוויות משותפות של הילדים וההורים בתוך מתחם שמטרתו לימודית חוויתית והוא כולל יצירה, מתקני שעשועים ומנוחה.

לקראת חגיגות 60 שנה למדינה הוחלט להוביל פרויקט שיווקי במהותו, אך אופיו דמוקרטי-חינוכי ראשון מסוגו בעולם – השקת מיני ממשלת ילדים של ישראל. את הרעיון הגה מנכ"ל מיני ישראל לשעבר חיים רוגטקה, אשר מכהן כיום כמנכ"ל עיר המלכים באילת.

מטרות המהלך, כפי שהוגדרו ביקשו להביא חינוך התנסותי לכלל הילדים תושבי הארץ (ללא הבדל לאום, דת, מין) בהליך הדמוקרטי של בחירות וניהול ממשלה. כל זאת, לצד קידום קמפיין שיווקי להעלאת המודעות והחשיפה החיובית לפארק מיני ישראל באמצעות יחסי ציבור.
שיווקו של המהלך דרש היערכות בפני עצמה תוך שילוב תכניות וסיורים לימודיים שמפעיל הפארק גם בהדרכתם של מדריכים מטעמו ההופכים את האתר למקום עם ערך מוסף גבוה מאוד עבור קהל המטרה שבוחר בו כאטרקציה המועדפת עליו.

חברי ממשלת הילדים וילדי ישראל שנחשפו לפרויקט, זכו לשיעורים בדמוקרטיה ואזרחות ונפגשו עם חברי הכנסת ועם השרים האמיתיים אשר הרצו בפניהם בכל הקשור בהליכי דמוקרטיה, חינוך לסובלנות וכדומה.

פעולות יחסי הציבור בגזרה הערכית – לימודית תוך הבלטת יתרונות אלה הנה מטרה לכשעצמה המבוססת תכנית אסטרטגית מורכבת טרם יצאה לתקשורת. היא דרשה תכנון קפדני ושימת דגש בפניה לקהל תוך שהיא מחזקת פניות לפעילויות של קהלי יד נוספים כגון טיולי בתי ספר, טיולי עובדים ומשפחות סיורי מורים ועוד.

פארק מיני ישראל זכה לחשיפה תקשורתית איכותית, בולטת ורחבה ביותר. אין ספק כי יחסי הציבור השפיעו על הפעילות השיווקית של הפארק, תרמו להעלאת המודעות, ולקידום הערכים הדמוקרטיים והחינוכיים של הפארק. כמות המבקרים בפארק ב-2008 גדלה בכ-20% לעומת 2007! כמות הביקורים החוזרים בפארק גדלו בכ-15% לעומת 2007 ואף נרשמה עלייה בשביעות הרצון של המבקרים.

הכותבים הם רונן הלל מנכ"ל משרד רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור ותומר רוטליין, תקציבאי בכיר ומתמחה בשיווק מוסדות וארגוני חינוך.

משרדו של רונן הלל זכה בתחרות האריה השואג 2009 בפרס הראשון בקטגוריית החינוך, על פרויקט מיני ממשלת הילדים של ישראל

 

Share this post
FacebookTwitterGoogle+PinterestLinkedIn
Related posts
עוזי דיין, עדי סופר-תאני וניר ברקת . במרכז שלוה בירושלים
קלמן סמואלס, מייסד מרכז שלוה: “אנשים עם מוגבלויות זכאים כמו כל אדם לאיכות חיים”
28 במרץ 2017
אלי גידור
אלי גידור – שינויים במודל הכלכלי של הקמעונאות
14 בנובמבר 2016
יחסי ציבור לאטרקציות לקיץ
3 ביולי 2016
יופי.
רונן הלל יחסי ציבור – ביטוח ושקט לעסקים וחברות
18 בנובמבר 2015
אצלנו אין תירוצים. רק עבודה קשה והישגים. רונן הלל יחסיציבור
כשעושים מצליחים -רונן הלל יחסי ציבור
28 בספטמבר 2015
גול. רונן הלל יחסי ציבור
הכירו חלק מתחומי העניין והאחריות במשרד רונן הלל יחסי ציבור
28 בספטמבר 2015
  • קטעי עיתונות
  • לקוחותינו בטלויזיה
  • הודעות יחסי ציבור
  • מאמרי דעה
  • מאמרי יחסי ציבור
  • מאמרים שיווקיים
  • מאמרים שיווקיים
  • המלצות
  • תחומי התמחות
  • אמנת השירות
פרטי התקשרות
פנו אלינו עכשיו למידע נוסף על יחסי ציבור,תקשורת עכשווית וניהול מוניטין 0522508109

Find us on:

FacebookTwitterGoogle+YouTube
רונן הלל ניהול מוניטין

רונן הלל ניהול מוניטין

ליצירת קשר עם רונן הלל ניהול מוניטין באינטרנט

ניהול מוניטין  | ניהול מוניטין בגוגל, הסרת פסקי דין, מחיקת תוצאות שליליות | הסרת איזכורים שליליים, דחיקת תוצאות חיפוש וניקוי הרשת ממידע  שלילי | חברת ניהול מוניטין | Reputation management Protect Your Online Reputation | ניהול מוניטין ברשת רונן הלל ניהול מוניטין | רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור |הסרה של תוצאות שליליות, ניהול מוניטין בגוגל, מחיקת פסקי דין, הסרת מסמכים משפטיים |Protect your name with Reputation Delete |

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור - ניהול מוניטין
בניית אתרים | אחסון אתרים