ניהול מוניטין מסעדות -ניהול מוניטין שפים
ש' הוא בעלים של מסעדה ושף מוכר שעבד הרבה מאד שנים בעיר מגוריו ולפני מספר שנים עבר לאזור המרכז (שמו האמתי, סיפורו והדברים המובאים כאן אינם מרמזים במי באמת מדובר – כי אנו לא נוהגים לחשוף את לקוחותינו. סיפור ההצלחה הוא אמיתי ונכון. הדוגמה המובאת לכאן היא מתחום נושק -אחר).
ש' חשב שהחיים בעיר הגדולה יהיו יפים ומוצלחים. הוא עבד מידי יום במסעדה, הרחיב את חוג לקוחותיו, העסיק צוות גדול של מלצרים, שפים, עוזרי שפים ואנשי מנהלה, והנה הוא חשב שגם בעיר הגדולה -השם שלו יזכה לתהילה והוא יהפוך לכוכב.
ואמנם המסעדה הצליחה. האורחים נהנו, ההזמנות גדלו וגם הרווחים. אבל, אבל, אבל…
יום אחד ביקרה במקום סועדת שהיא גם בעלת בלוג. לדברי ש' היא הגיעה באופן מגמתי כדי לקטול אבל אנו לא התייחסנו להערה זו.
פ' המבקרת מהבלוג כתבה מה כתבה ומתחה ביקורת חסרת תקדים על המסעדה.
ש' חשב שזו רק ביקורת ולא התייחס אבל פ' שיתפה את הביקורת ברשתות החברתיות, החברים שלה הגיבו וכך נוצרה שיחה על המקום.
בעקבות כך, גם חבריה של פ' הגיעו למסעדה וגם הם "נהנו" לקטול" ובעצם התחרו מי כותב רע יותר וגרוע יותר על המסעדה.
התוצאה היתה הרסנית. אנשים הפסיקו להגיע.
ש' הגיע אלינו בהמלצה של חבר שסבל מבעיה דומה.
אנחנו נרתמנו לעזרתו. טיפלנו בביקורות, עשינו מה שעשינו והיום השם של ש' נקי והמסעדה חזרה להצליח.
עשינו את זה בשקט, במהירות וביעילות. מנענו נזק גדול וגם שמחנו לעזור לעוד לקוח… ובמיוחד לכזה שמגיע עם המלצה של לקוח אחר שלנו.