רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור - ניהול מוניטיןרונן הלל תקשורת ויחסי ציבור - ניהול מוניטין
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור – ניהול מוניטין
משרד יחסי ציבור רונן הלל – ניהול מוניטין
אבן גבירול 2 תל-אביב03-6855282
YouTubeFacebookGoogle+Twitter
  • רונן הלל יחסי ציבור
  • אודות החברה
    • רונן הלל
    • תחומי התמחות
    • אמנת השירות
    • פרסי האריה השואג
    • English
  • דוגמאות לעבודות שביצענו
    • קטעי עיתונות
    • לקוחותינו בטלויזיה
  • לקוחות – משרד יחסי ציבור רונן הלל
  • חדר חדשות
    • הודעות יחסי ציבור
    • מאמרים שיווקיים
    • מאמרי יחסי ציבור
    • מאמרי דעה
    • משחקי באקו 2015
  • המלצות
  • ניהול מוניטין
    • חדשות – ניהול מוניטין
    • סיפורי הצלחה – ניהול מוניטין ברשת
    • טיפים למחיקת כתבות שליליות
  • צור קשר
Menu back  

יחסי ציבור ניו מדיה new media

בעידן הנוכחי, פעילות מוצלחת של משרד יחסי ציבור אינה יכולה לפסוח על הניו מדיה new media ומידי יום אנו נחשפים לחידושים ולמידע נוסף בתחום.
גולשי האינטרנט והעיתונאים הפכו מזמן למעצבי הדעה וחברות רבות מתחומים שונים למדו להעריך את הפוטנציאל הגבוה הטמון בשימוש חכם ויעיל ברשתות החברתיות, בבלוגים ובערוצים כדוגמת פייסבוק, יוטיוב, טוויטר, ליקדאין, קפה דה מרקר, הבלוגיה של תפוז ועוד.בעולם וגם בארץ פועלות מספר חברות המתמחות אך ורק בפעילות ברשתות החברתיות, ונראה כי תחום זה זוכה להצלחה רבה. במשרדי, פועלת מחלקה מיוחדת המתמחה בפעילות יחסי ציבור ברשתות החברתיות אשר נתמכת על ידי מערכת מקצועית ורחבה של יחסי ציבור בכלל ערוצי התקשורת. פעילות זו משדרגת את ה חשיפה של הלקוחות ומעניקה להם ערך מוסף ומבודל.משרד יחסי הציבור Middleberg וחברת המחקר SNCR ערכו סקר מיוחד שהוכיח כי עלייה חדה בשימוש במדיות חברתיות בקרב העיתונים. הסקר הקיף 341 עיתונאים ונערך בפברואר 2010. הנתון הבולט שעלה הראה כי 70% מהעיתונאים נעזרים ברשתות החברתיות!עיקרי הסקר מובאים כאן :* כ-70% של עיתונאים שנסקרו עושים שימוש באתרי הרשתות החברתיות. עלייה של 28% ביחס לסקר דומה שנערך בשנת 2008
* כ- 48% עושים שימוש ב- Twitter ובאתרי מיני בלוגים וכלים דומים. עלייה של 25% לעומת 2008
* 66% מהעיתונאים קוראים בלוגים
* 48% צופים בסרטוני וידאו on line
* 25% מאזינים לפודקאסטים
* כ- 80% מעיתונאים שלקחו חלק בסקר מאמינים כי בלוגרים הפכו למעצבי דעת קהל משפיעים וחשובים
* כ- 91% מעיתונאים שהשתתפו בסקר סיכמו כי אמצעי התקשורת החדשים וכלי התקשורת וטכנולוגיות החדשות מסייעות לעיתונות

 

יחסי ציבור 

Share this post
FacebookTwitterGoogle+PinterestLinkedIn
Related posts
עוזי דיין, עדי סופר-תאני וניר ברקת . במרכז שלוה בירושלים
קלמן סמואלס, מייסד מרכז שלוה: “אנשים עם מוגבלויות זכאים כמו כל אדם לאיכות חיים”
28 במרץ 2017
אלי גידור - שינויים במודל הכלכלי של הקמעונאות
אלי גידור – שינויים במודל הכלכלי של הקמעונאות
14 בנובמבר 2016
יחסי ציבור לאטרקציות לקיץ
3 ביולי 2016
יופי.
רונן הלל יחסי ציבור – ביטוח ושקט לעסקים וחברות
18 בנובמבר 2015
אצלנו אין תירוצים. רק עבודה קשה והישגים. רונן הלל יחסיציבור
כשעושים מצליחים -רונן הלל יחסי ציבור
28 בספטמבר 2015
גול. רונן הלל יחסי ציבור
הכירו חלק מתחומי העניין והאחריות במשרד רונן הלל יחסי ציבור
28 בספטמבר 2015
  • קטעי עיתונות
  • לקוחותינו בטלויזיה
  • הודעות יחסי ציבור
  • מאמרי דעה
  • מאמרי יחסי ציבור
  • מאמרים שיווקיים
  • מאמרים שיווקיים
  • המלצות
  • תחומי התמחות
  • אמנת השירות
פרטי התקשרות
פנו אלינו עכשיו למידע נוסף על יחסי ציבור,תקשורת עכשווית וניהול מוניטין

Find us on:

FacebookTwitterGoogle+YouTube
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור - ניהול מוניטין
בניית אתרים | אחסון אתרים