יחסי ציבור מרכזים מסחריים -יחסי ציבור מרכזי קניות -יחסי ציבור קניונים זה רונן הלל
מגמת העירוניות שהולכת וכובשת את ישראל מביאה עימה לתופעה של פריחה בתחום מרכזי הקניות והמרכזים המסחריים. אם בעבר נהגנו לרכז את הקניות שלנו בשווקים, בחנויות רחוב או בבתי כולבו, הרי שהיום הקניון תפס מקום מרכזי בחיינו ומהווה מרכז חינוכי, תרבותי וצרכני.
תופעת הקניונים הביאה לכך שכיום בערים מובילות פועלים מספר רב של קניונים ומרכזי מסחר לצד מרכזי בילוי ובידור. מרכזים אלה מרכזים את הקניות ואת רוב השירותים שאנו נזקקים להם. המרכזים מציעים לא רק חוויית קניות אלא גם נוחות ובילוי. וכן בכל מרכז כזה יש שטחים ציבוריים וגם חניונים… כדי שהכל יהיה נעים,נוח וקל כדי לצרוך מזון, בידור, תרבות, שירותים או קניות.
השפע הגדול של הקניונים ושל המרכזים המרכזיים מחייב את ההנהלות לעטוף את התמהיל העסקי בערכים שהמקבלים ביטוי בפעילות אינטנסיבית של פרסום, שיווק ויחסי ציבור.
משרד רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור מומחה במינוף עסקים ואטרקציות. אנו מציעים חבילה של שירותים לקניונים, רשתות, מרכזים ופאוור סנטרים המעוניינים לייצר בולטות תקשורתית ושואפים להביא יותר לקוחות.
פעילות זו שאנו עושים במסגרת יחסי ציבור טובה לכל עסק, קניון או רשת והיא זו שמביאה לקוחות ותומכת בהגדלת הפדיון של הקניון ושל העסקים.
אנו מזמינים מרכזים מסחרים, בתי עסק קמעונאים, חנויות עצמאיות ורשתות להיעזר בשירותים שלנו כדי לקדם את העסקים בכלל ערוצי התקשורת.
לכתבות נוספות בנושא יחסי ציבור