על יחסי ציבור, שיווק ומותגים מנצחים
מותגים מצליחים הם כמו יהלום, כמו פנינה, כמו נוסחה שכל הזמן מצליחה ומובילה אל התוצאה הרצויה.
רבים שואלים אותי איך מייצרים מותג מנצח? מהו בכלל מותג מנצח? מה דרוש כדי להצליח בעסקים… ויש גם כאלה שפשוט מבקשים – גלה לי את הסוד שלך להצלחה בעסקים.
כדי להצליח בעסקים, ביחסי ציבור או בכל מקצוע ועסק דרושה שיטה אבל קודם לכן דרושים מרכיבים שאיתם ניתן לנצח.
זה בדיוק כמו במשחק כדורסל. כדי להעמיד קבוצה דרושים שחקנים. הנבחרת הטובה ביותר, עם המאמן הטוב ביותר היא בעלת הסיכוי הגבוה ביותר להצליח. מכירים ענפי ספורט אחרים או מקצועות אחרים. גם שם אותו הדבר בדיוק!
האם שאלתם את עצמכם פעם – למה לא נופלת עליי עכשיו חבילה של כסף? או איפה אני יכול למצוא אוצר? אני רוצה לספר לכם סיפור קצר ממנו תוכלו ללמוד הרבה.
הבן שלי משחק טניס. שאלתי אותו תוך כדי נסיעה.. תגיד לי איפה אפשר למצוא כדורי טניס… הילד מיד ענה "יש בחנות ואפשר למצוא כדורים בסביבה של מגרשי טניס…. כאלה שעוברים את הגדר, מסתתרים בין השיחים, או תלויים על העצים ואפשר גם לשאול את המאמן,בטח הוא יודע ויוכל להמליץ היכן ניתן להשיג כדורים".
מה תגידו על התשובה של הבן שלי? התשובה שהוא נתן היא בדיוק התשובה שחיפשתם איך לבנות מותג מנצח? איך להצליח בעסקים ולהרוויח הון? התשובה שלו מלמדת שכדי להיות מנצח יש להסתובב בסביבה של אלופים, ללמוד מהם, לראות מה הם עושים, להתאמן… וליישם…ותמיד טוב לשאול אותם על הדרך שעברו וללמוד מהניסיון שלהם.
עכשיו תחשבו על העסק שלכם? מה אתם רוצים להשיג? איפה נמצאת ההצלחה או עסקים מצליחים שכמותם רציתם להיות? עכשיו תיישמו. בהצלחה.
האם תחרות טובה לעסקים?
תחרות היא שם העניין. כשיש תחרות יש מתח, עניין ותוצאות. עסק ללא תחרות עלול להירדם בשמירה וביום אחד לקבל נוק אאוט. אז עכשיו ברור לכולם -תחרות היא טובה, רצויה ומניעה לפעולה.
שאלתם איך דווקא העסק שלכם יוכל להצליח בתחום רווי או תחרותי? כאן אנו חוזרים לעניין המותג. תבנו לעצמכם מותג אהוב,חזק, משפיע, מוביל… הלקוחות יישארו ונוספים יצטרפו.
למה? כי אנשים אוהבים מותגים, אוהבים הצלחות, אוהבים סיפורי הצלחה אבל לא מוותרים על האיכות. אם תגיעו יום אחד למצב שיש לכם מותג ביד. תביטו על התמונה למעלה ותזכרו מיד -על מותגים צריך לשמור כמו על פנינה!
7 טיפים לבניית מותג מצליח
1. תוודאו שהמוצר/שירות שלכם איכותי
2. ערכו מחקר שוק -לימדו את המתחרים
3. ערכו סקר לקוחות – תשאלו אותם מה יגרום להם לרכוש את המוצר שלכם/השירות שלכם?
4. הציגו מוצר/שירות ברמה גבוהה ביותר אבל הקפידו על המעטפה. אריזה יפה מוכרת. כך גם לגבי חנות יפה ונקייה, חלון ראווה מקסים, ניקיון, סדר,תאורה ואפילו ריח טוב של בושם יכול לעזור.
5. פנו ליועץ תקשורת, איש יחסי ציבור, אנשי שיווק ופרסום. אל תהססו להשקיע ולפרסם את המוצר שלכם/שירות שלכם כדי לייצר מודעות ואהדה. טוב להקשיב למומחה.
6.השקיעו בלקוחות שלכם. תנו להם שירות מצויין. לקוח מרוצה הוא שגריר מצויין.
7. הוסיפו את התבלין הסודי שיעורר באז וייצר לעסק שלכם תדמית חיובית. אין לכם את התבלין הסודי? בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם!