רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור - ניהול מוניטיןרונן הלל תקשורת ויחסי ציבור - ניהול מוניטין
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור – ניהול מוניטין
משרד יחסי ציבור רונן הלל – ניהול מוניטין
אבן גבירול 2 תל-אביב03-6855282
YouTubeFacebookGoogle+Twitter
  • רונן הלל יחסי ציבור
  • אודות החברה
    • רונן הלל
    • תחומי התמחות
    • אמנת השירות
    • פרסי האריה השואג
    • English
  • דוגמאות לעבודות שביצענו
    • קטעי עיתונות
    • לקוחותינו בטלויזיה
  • לקוחות – משרד יחסי ציבור רונן הלל
  • חדר חדשות
    • הודעות יחסי ציבור
    • מאמרים שיווקיים
    • מאמרי יחסי ציבור
    • מאמרי דעה
    • משחקי באקו 2015
  • המלצות
  • ניהול מוניטין
    • חדשות – ניהול מוניטין
    • סיפורי הצלחה – ניהול מוניטין ברשת
    • טיפים למחיקת כתבות שליליות
  • צור קשר
Menu back  

סיטו – חדשנות בתרבות היין

יחסי ציבור יין – יחסי ציבור יקבים

לקראת תערוכת היין הבינלאומית 2012 Israwinexpo שתיערך בגני התערוכה בין ה-21 ל-21 בפברואר, מביאה חברת סיטו חדשנות בכל הקשור לתרבות היין בישראל ומשיקה סדרת יינות תחת שם המותג  SITO , סדרה של יינות מהעולם המביאה לצרכן הישראלי אוסף של יינות ממיטב אזורי היין המפורסמים בעולם.
חברת SITO  היא מיזם משותף שלאלחנן שור, מנהל השיווק של יקב ארזה ודור – 8 למשפחת יצרני יין, וליינן הצרפתי פטריק חבבו.
אלחנן שור, מנכ"ל Sito:
הקהל הישראלי אוהב ומכיר את היקבים הישראלים המובילים. לעומת זאת רוב רובם של צרכני היין לא מכירים יינות איכותיים מהעולם. אני מאמין שכל חובב יין צריך להכיר יינות מאיזורי יין חשובים כבורדו וריוחה. החדשנות של סיטו היא בכך שסיטו אינו יקב אלא אוסף יינות מאיזורי היין המובילים בעולם שנבחרו בקפידה ע"י צוות מקצועי בראשות פטריק חבבו ובשיתוף פעולה עם פיליפ ליכטנשטיין , היינן הראשי של יקב ארזה.
פטריק חבבו, מנהל מקצועי Sito: "בפעם הראשונה בישראל הבאנו יינות מהעולם בדגש על כך שהפוקוס הוא על האזור והמאפיינים הייחודיים לו. יינות SITO מאפשרים לכל חובב יין בארץ להכיר וללמוד על אזורי היין השונים בעולם באופן עצמאי. היינות מייצגים באופן מובהק את הטעמים האופייניים של אזורי היין הידועים בעולם: יין קיאנטי מאיטליה, יין בורדו סופריור מצרפת, יין ריוחה מספרד וסוביניון בלאן ניו זילנדי מחבל מרלבורו המפורסם.
בחרנו בכל אזור את היקב המתאים ביותר כדי ליצור את היין האופייני ביותר לאזור".
ב Sito בחרו להשיק את היינות לקראת תערוכת היין Israwinexpo כשמהלך זה מצטרף להשקת "היין הסודי של יקב ארזה" אותו הוביל אלחנן שור – מהלך בו סדרה חדשה של יינות תחת המותג תל ארזה הושקה ונמכרה בתקופה הראשונה ללא תווית ופרטים מזהים, כשעל הבקבוק תווית עם קוד QR שהזמין להשתתף בטעימה עיוורת.
אלחנן שור: "הרעיון של sito ממשיך את הקו ושל היין הסודי – להשתמש בחדשנות כדי לעניין את צרכני היין ולהעצים את תרבות היין בישראל".
מחיר מומלץ: 65 ₪ .להשיג בחנויות היין המתמחות ברחבי הארץ.
יינות SITO כשרים.
Share this post
FacebookTwitterGoogle+PinterestLinkedIn
Related posts
שמחה ואושר
אלון אהרונוב – שתו מים
16 בדצמבר 2020
בן ציון וינצלברג ומגדלי הזיתים בישראל: "ההחלטה של ועדת המכסות במשרד הכלכלה, מעוררת תמיהות רבות"
13 בפברואר 2018
מתנות לסוף השנה
אומרים תודה רבה למורים ולמחנכים
11 ביוני 2017
ירדן איסק. גביע קסריה.צילום עמית שיסל
גביע קסריה ע"ש איתי אמיר ז"ל: גולשי ה-RSX יואב כהן וירדן איסק משדות ים ניצחו בדגם האולימפי
4 ביוני 2017
שבועות ברשת ג'נטלמן
ג'נטלמן מציעה מגוון מתנות ופרטי עיצוב לחג השבועות
29 במאי 2017
נימה אמיר ונויה ברעם. ראשונות באליפות אירופה במפרשיות 470 במונקו. צילום איגוד השייט
נויה ברעם ונינה אמיר ראשונות באליפות אירופה במפרשיות 470 במונקו
10 במאי 2017
  • קטעי עיתונות
  • לקוחותינו בטלויזיה
  • הודעות יחסי ציבור
  • מאמרי דעה
  • מאמרי יחסי ציבור
  • מאמרים שיווקיים
  • מאמרים שיווקיים
  • המלצות
  • תחומי התמחות
  • אמנת השירות
פרטי התקשרות
פנו אלינו עכשיו למידע נוסף על יחסי ציבור,תקשורת עכשווית וניהול מוניטין

Find us on:

FacebookTwitterGoogle+YouTube
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור - ניהול מוניטין
בניית אתרים | אחסון אתרים