יחסי ציבור ושיווק: יחסי ציבור אינם משמשים רק ככלי תדמיתי או אינפורמטיבי אלא הם מצטרפים לתמהיל השיווק של הארגון במטרה לחזק עמידה ביעדים שהציב לעצמו. ככאלה, יש בכוחם של יחסי הציבור להתגייס במטרה לחזק את מכירותיו תוך השתלבות בבמות תקשורתיות הפונות לקהלים רחבים מאוד או לקהלים מצומצמים.
רבים ממנהלי השיווק פונים תחילה למשרד יחסי ציבור על מנת להעריך את חוזקו של הקמפיין והמותג, להעריך את קהלי היעד, לבדוק את הפוטנציאל התקשורתי של החברה ושל מהלכי השיווק וכמובן להשתמש ביחסי הציבור כחוד החנית וכפורץ הדרך של הקמפיין.
ואם נדבר במילים פשוטות, ברורות ולא מפוצצות – לא נגלה סוד כשנאמר שיחסי ציבור לעסקים , חברות וארגונים זה הלחם והחמאה. לכן קשה למצוא קיום רשתות בישראל או במדינות המתקדמות המתנהלות ללא משרד יחסי ציבור.
משרד יחסי ציבור מסייע לרשתות בפעילות התקשורתית, מקדם השקות, מבצעים, חדשות,פעילויות ודואג להכניס את הלקוח (הרשת) למדורים רלוונטיים, עיתונים ארציים, מגזינים, אתרי אינטרנט ועוד.
כל אלה משולבים בתקשורת מגוונת ובמדורים שונים ויוצרים עניין כאשר הלקוח הפוטנציאלי פוגש את המותג במקומות שונים ובסופו של דבר נוצרת אהדה, העדפה והנעה לפעולה.
משרד רונן הלל מתמחה ביחסי ציבור שיווקיים. אנו דואגים לא רק ליחצן את הלקוחות שלנו כדי לרפד את האגו. אנחנו עושים זאת כתפיסה שנועדה לקדם מטרות מוצהרות של הרשת או בית העסק. לרוב מדובר בהפצה של מהלכים כדי להניע לפעולה ולייצר מכירות. ליחסי הציבור האלה אנו קוראים בשם יחסי ציבור שיווק. אם בית העסק שלך, החברה, הרשת או המותג זקוקים לדחיפה כדי שכולם יכירו, יאהבו, יזדהו וירצו לקנות… בוא אלינו. פגישה עם רונן הלל ומשרדו יובילו למהלכים הרצויים ולתוצאות המתבקשות. לתיאום פגישה עם רונן הלל הקליקו בעמוד יצירת הקשר.