רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור - ניהול מוניטיןרונן הלל תקשורת ויחסי ציבור - ניהול מוניטין
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור – ניהול מוניטין
משרד יחסי ציבור רונן הלל – ניהול מוניטין
אבן גבירול 2 תל-אביב03-6855282
YouTubeFacebookGoogle+Twitter
  • רונן הלל יחסי ציבור
  • אודות החברה
    • רונן הלל
    • תחומי התמחות
    • אמנת השירות
    • פרסי האריה השואג
    • English
  • דוגמאות לעבודות שביצענו
    • קטעי עיתונות
    • לקוחותינו בטלויזיה
  • לקוחות – משרד יחסי ציבור רונן הלל
  • חדר חדשות
    • הודעות יחסי ציבור
    • מאמרים שיווקיים
    • מאמרי יחסי ציבור
    • מאמרי דעה
    • משחקי באקו 2015
  • המלצות
  • ניהול מוניטין
    • חדשות – ניהול מוניטין
    • סיפורי הצלחה – ניהול מוניטין ברשת
    • טיפים למחיקת כתבות שליליות
  • צור קשר
Menu back  

חברת "קליר" הגישה תביעה נגד רשת אושר עד בטענה שזו מוכרת מוצרים הנושאים את המותג "קלין" שהיא מייצרת ובכך מטעה את הצרכנים

אריזות

יחסי ציבור חברות ותביעות משפטיות

חברת "קליר" הגישה תביעה נגד רשת אושר עד בטענה שזו מוכרת מוצרים הנושאים את המותג "קלין" שהיא מייצרת ובכך מטעה את הצרכנים

התביעה בסך 2 מיליון ₪ הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב

חברת קליר (קליר כימיקלים בע"מ) הגישה תביעה בסך 2,000,000 מ' ₪ כנגד רשת "אושר עד" (מרב מזון כל בע"מ). התביעה הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב (ת.א 14974-08-15).

על פי כתב התביעה, אותה הגיש עו"ד ירון אלון ממשרד הורוביץ, אבן, אוזן ושות' המייצג את חברת קליר, התגלה לקליר, כי אושר עד בוחרת לשווק באופן שיטתי מוצרים מזויפים, אשר מתחזים להיות מוצרים מבית קליר (סדרת הניקוי "קלין" הידועה) אך בפועל מפרים את הקנין הרוחני של קליר.

עוד מצויין בכתב התביעה כי קליר מייצרת מוצרים רבים אשר כוללים את השם "קלין" (כגון לובן קלין וכד') והיא בעלת הזכויות והקנין הרוחני של שם זה. על מנת להסוות את הזיופים, גם המוצרים אשר שווקו על ידי אושר עד נקטו בטקטיקה דומה, תוך שימוש פסול בשם "קלין".

לדוגמה, לפי כתב התביעה, שיווקה אושר עד אקונומיקה שנקראה "טופ-קלין", וסבון כלים שנקרא "סו קלין" אך למוצרים אלו אין כל קשר לחברת קליר.

עוד נטען בכתב התביעה, שבעבר קליר כבר פנתה לאושר עד וביקשה ממנה להימנע משיווק המוצרים המזויפים.

אושר עד הודתה בפועל בפני קליר בשיווק כאמור, התחייבה להפסיקו, אך בפועל ממשיכה לעשות כן באופן סדרתי.

עוד חמור, שאותם מוצרים מזויפים רחוקים מלהגיע לאיכות המוצרים האמיתיים והמקוריים של "קלין", ואף כוללים הטעיות שיווקיות. לדוגמא, על גבי סבון הכלים צוין כי הוא כולל 20% חומר פעיל, אך בפועל בדיקות מעבדה של מכון התקנים (שמצורפות לתביעה) הוכיחו ששיעור החומר הפעיל אינו עולה על 9% בלבד".

עו"ד ירון אלון מסר כי מלבד היבטיה המסחריים והקנייניים, לתביעה גם היבטים צרכניים חשובים וחמורים. צרכנים רבים מורידים את אותה אקונומיקה מהמדף באופן מהיר, לאחר שראו את השם "קלין", אך אינם יודעים שזהו מוצר מזויף שאין לו כל קשר למוצרי קלין האמיתיים והמקוריים.

עוד חמור, כשלעצמו, שאותם מוצרים מזויפים מטעים את הצרכנים לחשוב שהם באיכות גבוהה (בדומה למוצרי קלין), אך בפועל החומר הפעיל בהם נמוך ממה שנקבע בתקנים ישראליים.

כפי שנטען בכתב התביעה, אושר עד מודעת כאמור לכל המחדלים הללו, אך בוחרת להעלימם מציבור הצרכנים שלה.

Share this post
FacebookTwitterGoogle+PinterestLinkedIn
Related posts
בן ציון וינצלברג ומגדלי הזיתים בישראל: "ההחלטה של ועדת המכסות במשרד הכלכלה, מעוררת תמיהות רבות"
13 בפברואר 2018
מתנות לסוף השנה
אומרים תודה רבה למורים ולמחנכים
11 ביוני 2017
ירדן איסק. גביע קסריה.צילום עמית שיסל
גביע קסריה ע"ש איתי אמיר ז"ל: גולשי ה-RSX יואב כהן וירדן איסק משדות ים ניצחו בדגם האולימפי
4 ביוני 2017
שבועות ברשת ג'נטלמן
ג'נטלמן מציעה מגוון מתנות ופרטי עיצוב לחג השבועות
29 במאי 2017
נימה אמיר ונויה ברעם. ראשונות באליפות אירופה במפרשיות 470 במונקו. צילום איגוד השייט
נויה ברעם ונינה אמיר ראשונות באליפות אירופה במפרשיות 470 במונקו
10 במאי 2017
נמרוד משיח מדורג 2 באליפות אירופה בגלשני RSX, במרסיי צרפת
9 במאי 2017
  • קטעי עיתונות
  • לקוחותינו בטלויזיה
  • הודעות יחסי ציבור
  • מאמרי דעה
  • מאמרי יחסי ציבור
  • מאמרים שיווקיים
  • מאמרים שיווקיים
  • המלצות
  • תחומי התמחות
  • אמנת השירות
פרטי התקשרות
פנו אלינו עכשיו למידע נוסף על יחסי ציבור,תקשורת עכשווית וניהול מוניטין

Find us on:

FacebookTwitterGoogle+YouTube
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור - ניהול מוניטין
בניית אתרים | אחסון אתרים